Nekromanti Sagitaurer

King Kromm

Hero
Re: Realitet

Så du menar att osannolika monster hör hemma i Eon på grund av att människorna är vidskepliga?
Nej, det menar jag då rakt inte, eller jo, lite. För, jag nyttjar nästan aldrig monster som just monster , jag tror att dem gör sig bättre i sagor och dy. i mundana, och vad säger att monster då behöver vara sannolika?

Låt mig ta ett exempel, i filmen Breaveheart, så vägrar en man tro på William när han säger at han e just William, och där drar dom så småning om till med att den "äkta" William är 3 meter lång och fiser eldbollar. Hur sannolikt är det? Endå passar det in i sammanhanget.

Låt inte mina åsikter hindra dig ifrån att njuta av monsterboken. Smaken är som baken.
Det gör dom inte! Och sen kan jag ärligt säga att jag kanske inte njuter fullt så mycke av den som av vissa andra moduler...!

Det är väll ändå i Age of Empires där man säger att han är 3 meter lång och sprutar eld och hans svärd splittrar jorden?

King Kromm

Hero

Det är väll ändå i Age of Empires där man säger att han är 3 meter lång och sprutar eld och hans svärd splittrar jorden?
Nej, i filmen, före det slaget när det kommer folk från högländerna(stirling tror jag). Dom börjar och gå därifrån, men vår allas hjälte håller ett tal och "förhandlar" sedan genom att be den Engelske härförraren att kyssa sin egen röv med mera.

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Jaja, klaga inte på mig för det, jag svarar bara, kollade inte vem som skrev. "

Ingen fara. Det är bara jag som är eftertenta-gnällig. :gremsmile: