Si, den killen kan sitt siden...
Min käre Feliath: Du är en pärla.
Jag är oerhört tacksam, för jag var nära att misströsta lite grann. Och det här var ju precis vad jag behövde. Jag älskar hur djävla cyniska och osentimentala sådana här gamla sagor är; okej att Allah ständigt är närvarande, men det är ändå en ganska fuckad moralkodex rakt igenom. Vilket jag älskar.
En av sagorna (okej, jag har inte läst igenom hela skiten ännu) känner jag igen från det där mjukporriga Playboyprogrammet som gick på TV4 för typ tolv år sedan: Tjejen som hade en deal med en ande; han fick henne var femte natt, men kvällarna därimellan så var hon ledig och kunde roa sig med hjälten, som hade hittat henne. Men han blev lite väl girig och stannade även den femte natten till slut, och då kom anden och högg av hennes huvud. Det var mindre blodigt i playboyversionen; anden korsfäste henne först och högg inte därefter av hennes händer. Men jag kommer ihåg att hon var gediget fin.
Playboy är fan riktig finkultur.
(De bästa avsnitten i den där mjukporrserien måste ändå ha varit: Det här har inte mycket med vad du svarat på, men eftersom det bara är aktivitet på arselpullar-OT-forumet nu för tiden, så skiter jag i alla sällskapsregler och skriver på)
1. I det allra första programmet var det en historia (en av tre) som handlade om en intern som skulle släppas fri, och fastän han var glad att slippa fängelset så undrade han om hans flickvän hade varit trogen honom under åren i fångenskap. Hans cellkompis; en riktig superkåkfarare som var inne på livstid; sade att om hon hade en otrogen natur, då skulle hon garanterat passa på ikväll - den sista natten innan de tu skulle återförenas. "Jaha?" sade internen, "vad hjälper den informationen mig? Jag kan ju ändå inte veta var hon har för sig där ute!" Jo fan, sade kåkfararen, det finns ett trix. Hur tror du egentligen att jag har stått ut, jag som är livstidsdömd? Vad du kan göra är att ligga ner och meditera, bla bla bla, för att din själ ska kunna kliva ur din kropp och resa till din flickvän och spionera på henne. Din kropp kommer ligga själlös här under tiden.
Sagt och gjort, efter lite övertalan så går internen med på ett försök. Hans astralkropp reser sig ifrån kroppen och går och spanar in tjejen. Hon ligger bara och onanerar och tittar på ett foto av sin pojkvän; han börjar nästan gråta av lycka när han ser henne.
När han sedan skall tillbaka till sin kropp så märker han att det inte verkar funka. Hans själ lyckas inte besätta kroppen! Det är nästan... nästan som om den redan vore bebodd. Döm av hans förvåning när kroppen plötsligt reser sig upp, klär sig och förbereder sig på att lämna fängelset. Det är den sluge kåkfararen som har tagit internens kropp! När internen väl har fattat vad som hänt, så är det för sent. Han kan besätta kåkfararens kropp, men hur kul är det att sitta fast i en livstidsdömd kropp? Avsnittet slutar med en resa framåt i tiden; en helt ny fängelsekund har fått kåkfararen som cellkompis. Den nya killen skall bli fri morgonen därpå, och kåkfararen berättar att det finns ett trick att kolla om ens flickvän varit trogen mot en medan man suttit i fängelse...
2. Ett helkonstigt avsnitt med en finnig superdweeb och en het brud som köpte en isglass. Allt gick i uppskruvat slapsticktempo, och killen ramlade runt och spexade som värsta Charlie Chaplin. Tjejen flörtade med honom och lekte med isglassen mot sin kropp och tunga, och dweeben var helt överexalterad och följde efter henne, med en massa "komiska" kullerbyttor och liknande på vägen. Till slut är de båda hemma hos tjejen och hon säger "äntligen, min hingst!" (eller något liknande) "gör vad du vill!" och så tar han glassen från henne och utbrister "wow! Icecream!" innan han går ut.
Det var så... konstigt.
3. Tjejen som låg och onanerade och fantiserade fram hur olika älskare tillfredsställde henne; varpå de -poff- på magiskt sätt manifesterade sig runt henne, tills det hade samlats en hel armé av olika älskare och beskådare runt henne. Det konstiga var två saker: 1. att en av hennes fantasier handlade om eskimå-älskare som slickade hennes knäveck, och 2. att det fram mot slutet kom en skolklass med små barn och tittade på. Jag är nästan säker på att jag bara drömt en (eller båda) av dessa punkter. Barnen såg man inte på så nära håll, de kan ha varit fejk, iofs.
4. Barbarellatjejen som hade uppriktiga och känslosamma konversationer med sin skeppsdator, och hon önskade att datorn hade fysisk kropp - eftersom hon inte älskade någon annan än just datorn. En dag blev hon tvungen att svara på ett nödanrop, och det var en rymdbuse som hade råkat i knipa, men som hon tog ombord på sitt skepp. Killen började knulla henne, men han var en otänksam älskare som inte brydde sig ett dugg om henne. Till slut mördade hon honom och installerade skeppsdatorn i rymdbusens kranium.
5. Det jätte-jätte-konstiga avsnittet om en cyberpunk-kille som besökte en virtuell bordell, där man hade sex via en VR-hjälm på huvudet och en stor konstig Fleshlight med en massa sladdar på snorren. Det konstiga var samtalet killen hade med sekreterartjejen i lorryn på stället; där han skulle ange vilken sorts upplevelse han egentligen skulle köpa. Utöver de vanliga frågorna i stil med "vilken hårfärg skall din virtuella tjej ha?" och liknande, så var en fråga särskilt rolig. Tjejen frågar "storlek?" och han bara "huh?" varpå hon tittar ner på hans putkuk i jeansen. "Eh, angett i vadå?" stammar han. "X-tra Large, Large, medium, small..." börjar hon räkna upp. "Jaha, large, då" säger han, varpå hon med syrlig ironisk röst säger "medium" medan hon knappar in svaret på sin dator. Det tycker jag var roligt.
Vilka var era favoriter, ni som kommer ihåg? (nej, jag tror inte att någon kommer svara på det))