Ahem, jag vet att det här är tredje gången på en dryg vecka som jag postar en ny tråd om samma projekt och det är inte alls min meing att spamma forumet, men jag har skrivit en hel del ytterligare om "världen vid tidens höst" och dessutom så har jag försökt layouta texten så att den blir lite roligare att läsa, så jag tycker att det förtjänar en ny tråd. Dessutom har jag nu en del specifika grejer jag skulle vara tacksam för synpunkter på:
1) Är det för många olika koncept som inte passar ihop? Är det fortfarande omöjligt att få något som helst grepp om världen? Känns det som ett klipp- och klistra-arbete, för det är lite grann vad det är, även om jag bara tar med grejer som jag tycker passar in i stämningen på något ologiskt, abstrakt sätt.
2) Jag behöver verkligen synpunkter och kritik på, och framförallt idéer kring, "Det vackra folket", en slags blandning mellan älvor, demoner och någonting annat som jag nyss har skrivit ett kapitel om.
3) Vad gillar ni layouten?
Spelet är naturligtvis inte på långa vägar färdigt.
Mycket tacksam för alla förslag och idéer
eder vän och räddare
/sinia
1) Är det för många olika koncept som inte passar ihop? Är det fortfarande omöjligt att få något som helst grepp om världen? Känns det som ett klipp- och klistra-arbete, för det är lite grann vad det är, även om jag bara tar med grejer som jag tycker passar in i stämningen på något ologiskt, abstrakt sätt.
2) Jag behöver verkligen synpunkter och kritik på, och framförallt idéer kring, "Det vackra folket", en slags blandning mellan älvor, demoner och någonting annat som jag nyss har skrivit ett kapitel om.
3) Vad gillar ni layouten?
Spelet är naturligtvis inte på långa vägar färdigt.
Mycket tacksam för alla förslag och idéer
eder vän och räddare
/sinia