Nekromanti Saker Dante dödat

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Vilken tur att det här är OT-forumet... så ni slipper räkna upp alla som han bragt om livet via Dungeon of Doom. :gremtongue:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Men vafan? …

Är du ute efter pengar eller nåt?

Jag tycker du kom lindrigt undan. Vi tänkte supa dig medvetslös och raka in obceniteter i din bröstbehåring. :gremgrin:

Storuggla

Champion
Re: Men vafan? …

"Jag tycker du kom lindrigt undan. Vi tänkte supa dig medvetslös och raka in obceniteter i din bröstbehåring."

Jag har svårt att se hur jag ska vara lycklig över att du kvaddat 50% av mitt hattbestånd. Man hanterar hattar med brättet, inte kullen! Och halm går lätt sönder, din lus.

"Är du ute efter pengar eller nåt?"

Jag söker jobb, så det kan man väl säga. Men från dig söker jag bara HÄMND!

Storuggla, fastnat mellan gallren

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member

»Jag har svårt att se hur jag ska vara lycklig över att du kvaddat 50% av mitt hattbestånd. Man hanterar hattar med brättet, inte kullen! Och halm går lätt sönder, din lus.«

Det finns en saga om tre små grisar och en stor stygg varg. Man tycker att hattmakare världen borde lärt sig något av den. I stället för att förfärdiga hattar av bräckligt material som halm borde de göra dem av något stadigare – som den keps jag bar i söndags morse: den var definitivt gjord i betong.

»[…] från dig söker jag bara HÄMND!«

Hmm … någon hämnd tänker jag inte ge dig. Däremot kan du få en skamsen ursäkt och en försäkran att det inte var min mening att döda din hatt.

Johan K

Gammal & dryg

Rent spontant så skall jag banne mig göra en våldgästning av Tokholmen & er bara för att se ifall alla dessa tokigheter vverkligen händer.... :gremgrin:
& ja, jag kommer absolut att ha med mig min digitalkamera för att föreviga allt detta !

/ Johan K, er papparazzi på wrnu !! :gremtongue: