Antagligen har väl detta tagits upp tidigare.
Men jag ransakade mig själv och funderade över vad jag inte kan leva utan.
och för min del menade jag inte basala saker som lägenhet och säng utan det där som gör livet extra uthärdigt.
Inte heller räknar jag med alla kosmetiska produkter och krämer jag måste ha, ( och det är en hel j-la massa grejer )för det är en del av mitt yrke.
Vad kom jag då fram till.
1.Jag kan inte leva utan min kaffekvarn och Moccamaster
2. jag kan verkligen inte överleva utan ovanstående...
3.här hamnar allt annat i köket, jag gillar att laga mat
4.mitt "bibliotek" och mina cd-skivor. Mina böcker var min fantasivärld innan jag blev introducerad till rollspel.
5. här får jag väl nämna min sambo..det är ju trots allt han som står för min rollspelsvärld...
Vad kan du inte leva utan?
<table width="80%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"><tr><td bgcolor="lila">/images/hr.gif</td></tr></table>
Kram Mia-Marie
Men jag ransakade mig själv och funderade över vad jag inte kan leva utan.
och för min del menade jag inte basala saker som lägenhet och säng utan det där som gör livet extra uthärdigt.
Inte heller räknar jag med alla kosmetiska produkter och krämer jag måste ha, ( och det är en hel j-la massa grejer )för det är en del av mitt yrke.
Vad kom jag då fram till.
1.Jag kan inte leva utan min kaffekvarn och Moccamaster
2. jag kan verkligen inte överleva utan ovanstående...
3.här hamnar allt annat i köket, jag gillar att laga mat
4.mitt "bibliotek" och mina cd-skivor. Mina böcker var min fantasivärld innan jag blev introducerad till rollspel.
5. här får jag väl nämna min sambo..det är ju trots allt han som står för min rollspelsvärld...
Vad kan du inte leva utan?
<table width="80%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"><tr><td bgcolor="lila">/images/hr.gif</td></tr></table>
Kram Mia-Marie