Som ett par av er kanske vet är jag Stockholmare sedan drygt 2½ vecka tillbaks i tiden, detta innebär ju för mig att jag är tvungen att faktiskt resa iväg för att ta mig till GothCon. Nu undrar jag om det finns någon som tänkt åka ner med bil till GothCon, i sådana fall är jag mycket intresserad av att följa med.
Ifall ingen tänkt göra det så funderar i alla fall jag själv på att hyra en liten bil och åka ner till Göteborg då det verkade vara mer fördelaktigt än att åka tåg (799 kr hyra för bilen plus bensin (ytterligare kanske 800 kr på grund av liten bil med låg bränsleförbrukning). Tågbiljett skulle kosta c:a 1700 t/r för en person. Finns det fler intresserade blir ju bilen ännu billigare.
/Seinet Wintermute - Har sökt ett mycket bättre jobb i Göteborg
Ifall ingen tänkt göra det så funderar i alla fall jag själv på att hyra en liten bil och åka ner till Göteborg då det verkade vara mer fördelaktigt än att åka tåg (799 kr hyra för bilen plus bensin (ytterligare kanske 800 kr på grund av liten bil med låg bränsleförbrukning). Tågbiljett skulle kosta c:a 1700 t/r för en person. Finns det fler intresserade blir ju bilen ännu billigare.
/Seinet Wintermute - Har sökt ett mycket bättre jobb i Göteborg