Nekromanti Samåka till DanCon från Östergötland

Übereil

Swashbuckler
Robert Jonsson said:
Dante tänker du ska satsa på att ligga med någon forumit. :gremwink:
Nu var det i och för sig inte så jag tänkte men om möjligheten ges så är jag inte den som är den.

Übereil, som bara skämtar - han är den som är den

Cissi

Up to no good.
Elmrig said:
Åker du fredag eller lördag?
Tidigt på lördag tänkte jag. Jag jobbar ju till fem på fredag och kan inte vara ledig något den dan, tyvärr.

RasmusL

Champion
Cissi said:
Elmrig said:
Åker du fredag eller lördag?
Tidigt på lördag tänkte jag. Jag jobbar ju till fem på fredag och kan inte vara ledig något den dan, tyvärr.
Ok, men då tar jag mig upp för egen maskin, har en minion jag kan slagga hos fre-lör. Däremot åker jag gärna med ner igen om det finns platser (de som åker med upp har givetvis prio ner men om det finns platser så!).

För övrigt mycket bra initiativ det här Cissi!

Genesis

Ni dés ni maître
Cissi said:
Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer! :gremsmile:
Nämen sluta nu. Det blir ju typ dubbla resvägen för tusan! Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa. Jag bara skojade, ok?

Lystring umeforumiter: vad ni än gör, fråga henne inte om hon kan ta en sväng förbi Umeå.

Xyas

Swashbuckler
Genesis said:
Cissi said:
Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer! :gremsmile:
Nämen sluta nu. Det blir ju typ dubbla resvägen för tusan! Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa. Jag bara skojade, ok?

Lystring umeforumiter: vad ni än gör, fråga henne inte om hon kan ta en sväng förbi Umeå.
Men det ær det ok om jag ber att bli upplockad i Malmø då? :gremtongue:

Cissi

Up to no good.
Genesis said:
Cissi said:

Det är mitt största problem... Tänk att man kan va för snäll. :gremfrown:

Och tänk att man lägger upp sig för att bli utnyttjad på grund av det igen och igen och dessutom skyltar med sina kassa geografikunskaper.

Puckon! :heart:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Cissi said:

Och tänk att man lägger upp sig för att bli utnyttjad på grund av det igen och igen och dessutom skyltar med sina kassa geografikunskaper.
Försynt förslag: Åk Mantorp – Linköping – Norrköping – Nyköping – Södertälje – Älvsjö. Och plocka bara upp folk längs den rutten.

Cissi

Up to no good.
Dante said:
Cissi said:

Försynt förslag: Åk Mantorp – Linköping – Norrköping – Nyköping – Södertälje – Älvsjö. Och plocka bara upp folk längs den rutten.

Du försöker bara lura mig! Ingenting kan vara sååå enkelt!

Lärdom:

Lita aldrig mer på en medforumit!
Sluta erbjud dig att ställa upp med tjänster!
Åk alltid tåg till DanCon!

...

Plugga geografi och lyssna på Dante... Okej då! :gremlaugh: