Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Dante tänker du ska satsa på att ligga med någon forumit.
Nu var det i och för sig inte så jag tänkte men om möjligheten ges så är jag inte den som är den.Robert Jonsson said:Dante tänker du ska satsa på att ligga med någon forumit.
Tidigt på lördag tänkte jag. Jag jobbar ju till fem på fredag och kan inte vara ledig något den dan, tyvärr.Elmrig said:Åker du fredag eller lördag?
Ok, men då tar jag mig upp för egen maskin, har en minion jag kan slagga hos fre-lör. Däremot åker jag gärna med ner igen om det finns platser (de som åker med upp har givetvis prio ner men om det finns platser så!).Cissi said:Tidigt på lördag tänkte jag. Jag jobbar ju till fem på fredag och kan inte vara ledig något den dan, tyvärr.Elmrig said:Åker du fredag eller lördag?
Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer!Genesis said:Kan du hämta mig i Örebro?
Nämen sluta nu. Det blir ju typ dubbla resvägen för tusan! Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa. Jag bara skojade, ok?Cissi said:Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer!
Men det ær det ok om jag ber att bli upplockad i Malmø då?Genesis said:Nämen sluta nu. Det blir ju typ dubbla resvägen för tusan! Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa. Jag bara skojade, ok?Cissi said:Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer!
Lystring umeforumiter: vad ni än gör, fråga henne inte om hon kan ta en sväng förbi Umeå.
Det är mitt största problem... Tänk att man kan va för snäll.Genesis said:Nämen sluta nu. Det blir ju typ dubbla resvägen för tusan! Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa. Jag bara skojade, ok?Cissi said:Jag ska försöka göra en resrutt som involverar Örebro. Jag återkommer!
Lystring umeforumiter: vad ni än gör, fråga henne inte om hon kan ta en sväng förbi Umeå.
Försynt förslag: Åk Mantorp – Linköping – Norrköping – Nyköping – Södertälje – Älvsjö. Och plocka bara upp folk längs den rutten.Cissi said:Det är mitt största problem... Tänk att man kan va för snäll.
Och tänk att man lägger upp sig för att bli utnyttjad på grund av det igen och igen och dessutom skyltar med sina kassa geografikunskaper.
Dante said:Försynt förslag: Åk Mantorp – Linköping – Norrköping – Nyköping – Södertälje – Älvsjö. Och plocka bara upp folk längs den rutten.Cissi said:Det är mitt största problem... Tänk att man kan va för snäll.
Och tänk att man lägger upp sig för att bli utnyttjad på grund av det igen och igen och dessutom skyltar med sina kassa geografikunskaper.