Nekromanti Samlarkortspelet Kult

Flurtis

Hero
Var på loppis idag, i en liten gammal brädspelssamling hittade jag två kompletta grundkortlekar till gammla kultkortspelet. Självklart lade jag mina dyrt förvärvade stålar på det (hela 8,50kr :gremgrin:)

Rent nyfiken bara, finns det något samlarvärde i dom? Nu har jag inte tänkt sålt dom, men det kunde vara kul att veta. Gammla äventyrspels produkter brukar vara eftertraktade.

//Flurtis, bara nyfiken

Eksem

Champion
Inte vad jag har sett, har möjligen sett gamla boosters säljas för småkrafs.

Necross

Swashbuckler
Jag har sett (och köpt, om jag minns rätt) starter-lekar på ÖB för 10:-/st, så nej, jag antar att samlarvärdet är lågt.

Men går det att spela spelet?

Nightowl

Champion
Jag försökte spela det en gång då vi fått tag på några apbilliga lekar, men det enda jag minns är att det stod "Köttkrok" på alla korten...

Erik, mitt minne är nog inte korrekt

Eksem

Champion
Mmm, jag köpte också kort på ÖB, har nog över 300 kort i alla fall. Gjorde två hyfsade lekar också, utifrån artiklarna som gick i Centurion (jag har alltså märkliga mängder gammalt rollspelsskoj på min vind, och dessutom minne nog att komma ihåg det!). Provade att spela två-tre gånger, men det var inte bättre än okej.

Lycan

Hero
Om någon skulle vara sugen på att sälja en massa kultkort får ni gärna höra av er :gremlaugh: