Troberg
Sinister eater
Re: jajaja... Tillbaks till ämnet...
I vilket fall så är det en VB-snutt på 30-40 rader eller så, kan du VB skriver du lätt den själv, kan du inte det så är inte programmet i sådant skick att du har nytta av det ändå. Jag skrev programmet för mig själv i ett anfall av irriterad sysslolöshet (En amerikansk kursledare på en C#-utbildning som brände ytterligare en timme på nedsättande skämt om irakier, fransmän och kommunister...), så alla justeringar och inställningar måste göras direkt i källkoden.
Tyvärr verkar det som om det ligger på en dator som moderkortet brann på för ett tag sedan. Jag måste fixa den först. Just nu ligger den utspridd över ett bord i väntan på att jag tar mod till mig för att flasha BIOS till ett liknande moderkort som ska ersätta det trasiga i ett helt annat moderkort. Det brukar gå... Ibland...Kan man kanske få ta del av det där programmet? Vore verkligen intressant att leka med...
I vilket fall så är det en VB-snutt på 30-40 rader eller så, kan du VB skriver du lätt den själv, kan du inte det så är inte programmet i sådant skick att du har nytta av det ändå. Jag skrev programmet för mig själv i ett anfall av irriterad sysslolöshet (En amerikansk kursledare på en C#-utbildning som brände ytterligare en timme på nedsättande skämt om irakier, fransmän och kommunister...), så alla justeringar och inställningar måste göras direkt i källkoden.