Nekromanti Scenariobiblioteket kontakt

God45

#PrayersForBahakan
Jag har försökt komma i kontakt med redaktören på det enligt mig fantastiska Scenariobiblioteket i cirka en vecka nu men får inga svar. Har någon här insikt i vem man kan kontakta om man inte får tag i någon på biblioteket via mailen? :)

clarence redd

FrostByte Books
Det är Björn den Gode, Magnus Seter och jag som har pysslat med Scenariobiblioteket sedan det öppnade. Björn har skött det mesta, men jag har haft dålig koll på honom den senaste tiden. Skicka gärna ett PM till mig så länge.

God45

#PrayersForBahakan
clarence redd;n265215 said:
Det är Björn den Gode, Magnus Seter och jag som har pysslat med Scenariobiblioteket sedan det öppnade. Björn har skött det mesta, men jag har haft dålig koll på honom den senaste tiden. Skicka gärna ett PM till mig så länge.
Tack :)

Björn den gode

Swashbuckler
Hej, jag är tyvärr i Malaysia för tillfället, vilket gör att jag inte kollar den mailen, kommer hem den 18de, men Clarence kanske kan hjälpa dig innan dess :)

God45

#PrayersForBahakan
Björn den gode;n265255 said:
Hej, jag är tyvärr i Malaysia för tillfället, vilket gör att jag inte kollar den mailen, kommer hem den 18de, men Clarence kanske kan hjälpa dig innan dess :)
Han har redan hjälpt mig :) Tack för svar och hoppas Malaysia är trevligt ??

Cybot

Mest spelbar
clarence redd;n265286 said:
Med tanke på vädret här så låter Malaysia som en bal på slottet.
Nåja, vad är en bal på slottet. Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig, å dötrist, å tråkig och alldeles, alldeles....underbar.