Är det någon mer som har problemet med att vissa spelare alltid ska spela samma typ av karaktärer? Jag har en spelare som är hopplös! Efter att ha köpt Tiraker ville jag prova att spelleda någon av dessa ludna bestar, men neeeeej,"Jag spelar bara människor" blev svaret. Jag propagerade , intrigerade och manipulerade efter bästa förmåga - till ingen nytta. Det slutade med att personen föga överraskande gjorde en adlig människa med lätt föraktfull attityd gentemot allmogen. Som ALLTID i ALLA rollspel. *suck*
Ett annat problem är att nu när jag fått en av mina spelare att lära sig systemet så att han kan spelleda får jag inte göra en tirak. Jag VILL spela en tirak. Vill, vill,vill....Ja, ja, man kan väl inte få allt här i världen, det är skönt att jag kan skriva in till forumet och gnälla loss lite i min eländighet... /images/icons/crazy.gif
...att leva är att rollspela sig själv med ödet som sl...
Ett annat problem är att nu när jag fått en av mina spelare att lära sig systemet så att han kan spelleda får jag inte göra en tirak. Jag VILL spela en tirak. Vill, vill,vill....Ja, ja, man kan väl inte få allt här i världen, det är skönt att jag kan skriva in till forumet och gnälla loss lite i min eländighet... /images/icons/crazy.gif
...att leva är att rollspela sig själv med ödet som sl...