Nekromanti Schnappi

Selly

Level 5 Laser Lotus
Oh yeah.

Jag hatar förstås Jambahärkena mer (nu tänker jag fullständigt ignorera det faktum att det förmodligen redan finns minst ett dussin flärschlir där man mördar grodfan, och istället hoppas att jag aldrig fastnar framför nåt sånt), men sure thing. Plats 130 hamnade jag på, tydligen; 41.561. Om det är du som är ”marco the boss” så behöver du uppenbarligen bättra på dina skillz. ^_~

Balderk

Swashbuckler
Hahahaha!!!

Det var skoj. Hur mycket poäng fick folk? Jag fick nog runt 80 000 eller nått tror jag.

Ingen Sin City tråd än Marco? :gremsmile:

/Balderk

Ackerfors

Alas, your rapids!
Första gången jag såg det spelet trodde jag att det hade något med precision eller snabbhet att göra, pfft. Det är bara att meja så mycket man kan utan att tänka på hur man träffar. Det känns rätt logiskt ändå.

I den filmen jag och några kamrater gjorde som projektarbete dödar vi Schnappi. Det kändes också logiskt. *smygreklam*

Big Marco

Läskig
Re: Sin City

Ingen Sin City tråd än Marco?

Njae, jag har sagt mitt, men jag är förvånad över att ingen annan har sagt något. Det tillägget jag kan göra till mina tidigare var att filmen steg till maxbetyg när jag såg den på bio jmf med att se den på min laptop. Jag kommer att se den minst en gång till på bio. Den är ascool, och min fästmö var helt fascinerad efteråt (hennes rollperson i Earthdawn är läskigt lik Miho fö).

Rising

Vila i frid
Re: Vem fan är Schnappi? [ANT]

Han är das kleine krokodil, förstås. Du får tusen minuspoäng i nutidsorientering för att du inte känner till det. Googla.

Låten blev jättepopulär i våras, typ, och den har en rätt smittsam refräng. "Schnappi, schnappi schnappi..."

Nightowl

Champion

Är han på TV förstår jag. Jag har inte slagit på TVn av andra skäl än video eller playstation sedan i oktober, och radion har jag bara hört av misstag när jag bytt CD i bilen.

Erik, är senapen också ett TV-program

Rising

Vila i frid

Är han på TV förstår jag.
Han är mer i radio, tidningar och på mobiltelefoner, faktiskt. Jag läste om honom först i City, kollade upp det på nätet... sedan tog det ett tag innan jag hörde schnappi på radio, för att sedan se Virtanen skriva om det i Aftonbladet, och därefter hann jag se det på Z-TV en gång innan jag för första gången hörde det som mobilsignal.

Senapen har jag dock ingen koll på alls.

Johan K

Gammal & dryg
Muhahhaha !

Det här var ju småkul ju... =)
Skrapade ihop 17900 poäng..

Pom

Swashbuckler
Re: Schnappi [ANT]

köpte du singeln eller fullängdaren? ;-)
Fullängdaren!

Med:
Mahlzeit
Ein Pinguin
Ein Lama in Yokohama
Känguru
Sieben Hummeln
Ri-Ra-Rad
Krötenkäpt'n
Teddybärtanz
Hase Moppel
Das Kleine Nilpferd
Abends Am Nil
samt förstås Schnappi.
Dessutom med karaokeversion på 5 av låtarna.

När man känner för en dos sötad plast rakt in i hålvenen är det inte dumt.

Balderk

Swashbuckler
Re: Sin City

Jahaja, missade nog att du hade sett dne redan i så fall.

Jag funderade på att skriva ett inlägg om den, men så tänkte jag att du som peppat så mycket inför den borde få skriva. Men jaja, får se om jag orkar skriva nått.

/Balderk

Balderk

Swashbuckler
Ang. Score

Jag fick visst 8000 och inte 80 000 :gremlaugh:

Tyckte det lät högt när jag såg highscore.