solvebring
Superhero
Fast rutmönster/grid och en tabell är ju inte samma sak.Snow said:Fel, det har mycket bättre stöd för att organisera saker enligt rutmönster.det har ännu sämre stöd för tabeller
Fast rutmönster/grid och en tabell är ju inte samma sak.Snow said:Fel, det har mycket bättre stöd för att organisera saker enligt rutmönster.det har ännu sämre stöd för tabeller
Yeap. Ska se över de här grejorna. Förövrigt håller med om porträttgrejen - satte bara dit den för att fylla ut.Robert Jonsson said:Är det min tur att basha nu?solvebring said:Okej. Jag har inte hittat då att man kan lägga till fler linjer i griden och få den tätare.
Jag har dock testat lite. Här är mitt ever ever första försök. =) ... Mja, det är ju en hel del kvar.
- Raden längst ned ligger alldeles för nära ramen.
- Porträttrutan kan du gott stryka. Få använder den och den kommer vara alldeles för liten för de få som kan använda den.
- Personlighetsraden är alldeles för lite att kunna skriva något på. Jag skulle flytta Skadebonus, Bärförmåga och Förflyttning till vänstra spalten och låta Personlighet och Relationer framför allt få mer utrymme, sen förmågor och utseende.
Inte samma sak.Snow said:Fel, det har mycket bättre stöd för att organisera saker enligt rutmönster.det har ännu sämre stöd för tabeller