Nekromanti se.spel.rollspel

Dilandau

Myrmidon
Hur kommer det sig att det är så få som hänger på se.spel.rollspel? Komigen, för fabian, usenet dominerar ju.

WHaLe

Hero
Ska man hänga där så är det bättre om alla forum flyttas dit.. Att ha både behöva kolla forum.rollspel.nu och usenet skulle ta alldeles för mycket tid, alternativt splittra debatten... Nuvarande forumsystemet är mycket bra och jag känner inte att något från usenet saknas..

WHaLe

http://come.to/whale - Eon + Datorer = sant

Rosen

Myrmidon
<I>Ska man hänga där så är det bättre om alla forum flyttas dit.. Att ha både behöva kolla forum.rollspel.nu och usenet skulle ta alldeles för mycket tid, alternativt splittra debatten... Nuvarande forumsystemet är mycket bra och jag känner inte att något från usenet saknas..</I>

Vet inte hur det är med webboards (som det här), men med tanke på hur många chattar och mailinglistor det finns om rollspel har jag lite svårt att se varför man inte skulle kunna vara på flera ställen. Usenet är ett excellent medium, och kräver bra mycket mindre bandbredd än WWW. Splittra debatten? Om det kändes som att det höll på att uppstå ett monopol på debattfora för att forum.rollspel.nu finns skulle jag börja propagera kraftigt för att dess existens borde termineras så snart som möjligt.

--
Åke