Nekromanti (Selges) Stor mengde assorterte rollespill og noe brettspill

RobertBarkhald

Veteran
Re-organisering av samling og overskuddslager. Kommer tilbake med ny liste etterhvert.

Godt nyttår til dere alle!

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Jag køper gærna Nobles Book och Grey Knight. Svårt intressanta! Skriver PM senare, hinner inte det nu.

PS. Bor i Noreg!

RobertBarkhald

Veteran
Pakke med Pendragon sendt til Skarpskytten i går.

Også sendt pakke med Wastelands spilleder-skjerm til Fredrik på tirsdag.

Meldingssystemet her på rollspel er litt forvirrende for meg. Virker som meldinger av og til ikke når fram og jeg klarer ikke hente opp enkelte meldinger jeg selv har mottatt eller sendt.

Listen er nå oppdatert.

Templar

Mandalorian
Star Wars – Tales of the Jedi Companion hardcover...200...VeryGood (unread) Är intresserad av denna!! skickar PM

RobertBarkhald

Veteran
Listen oppdater med blant annet nesten komplett Earthdawn 1st og 2nd edition. Regner med å få komplett boks sett av AD&D Planescape neste uke, Hellbound inkludert. Men alle mangler selve boksen. Oppdatering med de kommer neste uke.

RobertBarkhald

Veteran
Har nettopp fått inn en komplett samling Khelataar til egen samling, noe som gjorde at jeg nå har 4 dubletter som skal inn på listen. 2 av disse er fortsatt innpakket i orginal plast med topp tapet til baksiden. Skal få lagt de inn på listen etterhvert. Litt travelt i dag.

RobertBarkhald

Veteran
Mai tilbud, 20% rabatt på alt. Khelataar bøkene som jeg nevnte har blitt snappet opp av en lokal bekjent.

RobertBarkhald

Veteran
Da var Mai tilbudet utgått og listen er oppdatert. Noen nye gjenstander vil bli lagt til etterhvert. Jeg reiser bort fra 3. juni til 9. juni og vil svare på henvendelser i det tidsrommet 9. eller 10. juni.

RobertBarkhald

Veteran
Oppdatert med mange nye AD&D 1st ed, D&D 3rd ed, Eberron, Forgotten Realms og Judge Dread RPG.

RobertBarkhald

Veteran
Oppdatert forsendelses-regel. Kjøp over 1200 kr gis gratis frakt.

Desverre hang det igjen tekst om gratis frakt over 1000 kr fra tidligere, som ikke gjaldt fra ca april/mai. Jeg vet jeg fjernet dette, men gammel tekst må ha blitt pastet inn senere. Håper ingen føler seg snytt! Det var ikke meningen å drive falsk markedsføring på det. Men NÅ er tilbudet tilbake med en litt høyere terskel (1200 istedenfor 1000). I praksis vil dette si at de som kjøper for 1200 kr eller mer får i området 35-50% rabatt, alt ettersom.

RobertBarkhald

Veteran
Da gjenåpner jeg salget til broderfolket i øst :) Som nevnt øverst i posten så gir jeg gratis frakt for kjøp av 1500 kr eller mer. I praksis innebærer dette en rabatt i størrelsesorden 30-40% alt ettersom tyngden. En 10 kg pakke koster feks ca 470 kr å sende.