Nekromanti Sell your soul to Santa!

Nightowl

Champion

Ovanstående tomte (den grå och skäggiga) är undertecknad. Enligt local lore bor jag på Prästberget.

När det gäller önskelistor har vi tomtar givetvis tystnadsplikt, men jag kan ju nämna den lilla flickan som ville ha en levande tiger och brödraparet som ville ha varsin kaffekvarn...

Så ni vet det.

Erik

walium

Ganska töntig, faktiskt
Selleri med Svante!

"När det gäller önskelistor har vi tomtar givetvis tystnadsplikt, men jag kan ju nämna den lilla flickan som ville ha en levande tiger och brödraparet som ville ha varsin kaffekvarn..."

Och vad kommer de att få då? Är det föräldrarnas eller barnens önskemål som väger tyngst?

Johan K

Gammal & dryg
Måste ju säga att du är snygg som tomte ! :gremlaugh:
Skulle nästan kunna tänja mig att hyra dig som tomte, bara för att.. :gremtongue:

magoo

Hero
Det var den snyggaste tomte jag har sett!

Jag vill ha snälla barn i julklapp, och ett Nemi-album.

The_Gorger

Hero
Jag önskar mig...

1 En ny Gondica-modul

2 Fred på Jorden

3 Ett litet men välmående land

Tack på förhand Tomten!

PS Önskning 2 och 3 kan var motsägande, i så fall väljer jag önskning 3 DS

PPS Jag har ätit min spenat DS

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Fin tåmte, ovanligt smärt och fin tåmte. Har tåmten inte fått lika god mat som vanligt? Eller går tåmten på gym?

Skulle nog kunna tänka mig att sälja min själ till Tåmten bara för att få någon Julklapp alls i år.

Åh, tåmten du är jättevälkommen tillbaka hem till oss, det är visserligen över femton år sedan du var välkommen... men nu VILL VI HA JULKLAPPAR IGEN...

Jag nöjer mig med något så litet som en Vit Ros... bara jag får något...

Ja, jag har varit duktig i år, svurit mycket mindre, gråtit visserligen fler gånger än sedvanligt, ätit den gröt och spenat som presenterats på min tallrik.

:gremsmile: :gremsmirk: :gremsuck:

G

Guest

Guest
Jag vill ha
1. ett go bräde
2. en kram av den stilige tomten
3. ett gott nytt år

Lindenius

Swashbuckler
Dumbledore?

Jag önskar mig:

1. Fred på jorden.
2. 95 miljoner
3. Tre önskningar till

//erik. som egentligen inte har någon aning om vad han önskar sig egentligen. Nya kläder och en ny elvisp kanske.

Jambu

Swordsman
Jakobs Önskelista
mer känd som:
Saker DU VILL GE MIG - listan
<ul type="square">
[*]Toapappersrullar
[*] Nya högtalare till min dator
[*] Ny dator som matchar mina nya fräscha högtalare
[*]Kasettband så att jag kan göra koola retro-mixband till min koola freestyle
[*]Batterier till min freestyle
[*]En elbas så att jag får vara med och leka i bandet... :gremfrown:
[*]Och så vill jag förstås ha Krafter
[/list]

PS. jag vet inte vilken typ av bas jag ska skaffa, så gör nu detta till värsta pseudotråden där alla tipsar mig om vart jag borde köpa instrument, ända tills någon moderator blir förbannad och bryter ut tråden till tjottahejti-forumet. Och jag vill inte ha en prisvärd bas - jag vill ha en bas som är BILLIG och BRA. Och jäkligt snygg.

Nightowl

Champion
Fin tåmte, ovanligt smärt och fin tåmte. Har tåmten inte fått lika god mat som vanligt? Eller går tåmten på gym?
Ett av mina villkor för att tåmta (och det INNAN DECEMBER!) var att jag slapp vara en gemytlig amärikansk tåmte. Svenska tomtar ska vara magra och sega.

Patriot och apkonservativ som jag är ville jag helst vara utklädd till julbock, men det fick jag inte.

Erik, bääää!