Dimfrost
Special Circumstances
Av en händelse råkade jag se att det var ett år sedan vi gick igenom vilka rollspel vi hade. Dagens fråga blir därmed självklar: vad har ni inhandlat sedan sist?
Själv har jag köpt följande:
Over the Edge, grundboken
Exalted: grundboken, Fair Folk, Autochthonians, Book of 3 Circles, Scavenger Lands, Games of Divinity, Storyteller's Companion
Castle Falkenstein: grundboken, Comme Il Faut
Skymningshem: Andra Imperiet
Dying Earth RPG
nWoD-regelboken
Eberron: Sharn, Explorer's Handbook, två av småäventyren
Authority RPG
Planescape Campaign Setting
Nobilis
Suppressed Transmission 1+2, trots att de inte riktigt är rollspelsböcker men bra nära
...okej, det där var ganska traumatiskt att skriva ned, men till mitt försvar kan jag säga att jag sålde en ordentlig bunt spel i våras också. Samt att jag antar att folk snart kommer att visa att jag inte köpt alls särskilt mycket, förhållandevis. Eller?
/Dimfrost
Själv har jag köpt följande:
Over the Edge, grundboken
Exalted: grundboken, Fair Folk, Autochthonians, Book of 3 Circles, Scavenger Lands, Games of Divinity, Storyteller's Companion
Castle Falkenstein: grundboken, Comme Il Faut
Skymningshem: Andra Imperiet
Dying Earth RPG
nWoD-regelboken
Eberron: Sharn, Explorer's Handbook, två av småäventyren
Authority RPG
Planescape Campaign Setting
Nobilis
Suppressed Transmission 1+2, trots att de inte riktigt är rollspelsböcker men bra nära
...okej, det där var ganska traumatiskt att skriva ned, men till mitt försvar kan jag säga att jag sålde en ordentlig bunt spel i våras också. Samt att jag antar att folk snart kommer att visa att jag inte köpt alls särskilt mycket, förhållandevis. Eller?
/Dimfrost