Mogger
Hipsteranka
Det verkar inte som att inlägg från min senaste tråd dyker upp på senaste inlägg. Kan det också vara någon spak ni ska dra i?
Magnus Seter;n305545 said:Ska kolla!
EDIT: Huga, kollade och vågade inte ändra nått. Ska bolla med Dante om han vet mer. Men vi har haft problem med detta under en tid.
/M
Jag upplevde samma fenomen som Måns. Har aldrig märkt det tidigare (förutom att tillräckligt gamla trådar aldrig visas på senaste av någon anledning).Dante;n305575 said:Det kan vara så enkelt att "Senaste" bara uppdateras då och då – i kombination med att folks webbläsare gärna visar en cachad version av sidan i stället för att ladda om den.
Samt Leon, som uppmärksammade mig på det. Så tre av varandra oberoende webbläsare!Paal;n305580 said:Jag upplevde samma fenomen som Måns. Har aldrig märkt det tidigare (förutom att tillräckligt gamla trådar aldrig visas på senaste av någon anledning).
Tror snarare att det var något fel på grund av min post och att ditt svar återställde harmonin och skapelsens ordningDimfrost;n305585 said:Det började funka när jag hade svarat. Jag tar på mig allt ansvar.
Högst osannolikt. Jag har alltid varit svag för shaguliter och stått på den skapelsestörande sidan.Leon;n305590 said:Tror snarare att det var något fel på grund av min post och att ditt svar återställde harmonin och skapelsens ordning