Nekromanti Senaste inlägg på Kopparhavet

Mogger

Hipsteranka
Det verkar inte som att inlägg från min senaste tråd dyker upp på senaste inlägg. Kan det också vara någon spak ni ska dra i?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Ska kolla!

EDIT: Huga, kollade och vågade inte ändra nått. Ska bolla med Dante om han vet mer. Men vi har haft problem med detta under en tid.

/M

Mogger

Hipsteranka
Magnus Seter;n305545 said:
Ska kolla!

EDIT: Huga, kollade och vågade inte ändra nått. Ska bolla med Dante om han vet mer. Men vi har haft problem med detta under en tid.

/M

Nu syns det plötsligt igen... :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Det kan vara så enkelt att "Senaste" bara uppdateras då och då – i kombination med att folks webbläsare gärna visar en cachad version av sidan i stället för att ladda om den.

Paal

Imaginär fantast
Dante;n305575 said:
Det kan vara så enkelt att "Senaste" bara uppdateras då och då – i kombination med att folks webbläsare gärna visar en cachad version av sidan i stället för att ladda om den.
Jag upplevde samma fenomen som Måns. Har aldrig märkt det tidigare (förutom att tillräckligt gamla trådar aldrig visas på senaste av någon anledning).

Mogger

Hipsteranka
Paal;n305580 said:
Jag upplevde samma fenomen som Måns. Har aldrig märkt det tidigare (förutom att tillräckligt gamla trådar aldrig visas på senaste av någon anledning).
Samt Leon, som uppmärksammade mig på det. Så tre av varandra oberoende webbläsare! :)

Leon

Leo carcion
Dimfrost;n305585 said:
Det började funka när jag hade svarat. Jag tar på mig allt ansvar.
Tror snarare att det var något fel på grund av min post och att ditt svar återställde harmonin och skapelsens ordning

Dimfrost

Special Circumstances
Leon;n305590 said:
Tror snarare att det var något fel på grund av min post och att ditt svar återställde harmonin och skapelsens ordning
Högst osannolikt. Jag har alltid varit svag för shaguliter och stått på den skapelsestörande sidan.