Re: Konfluxerier (spoilers såklart)
Schysst att du nämner andra kampanjmoduler som faktiskt har en påverkan på hur Ereb utvecklas. Det verkar som om det enklaste är att försöka lägga rabarber på allt jag kan
Jag menar det är väl först då som jag kan göra mig en uppfattning om hur det kan ligga till och vilka möjligheter jag har att skruva på det så att det passar både med mitt tycke och de officiella prylarna.
Hur pass knutet är Chronopia till Altor? Var det först i o m Altors baksida som det blev det? Var Altor överhuvudtaget nämnt innan dess? (Jag har inte en enda Chronopia-pryl)
Jodå, visst kommer jag att utforma det hela efter mitt eget tycke och smak. Anledning till att jag vill veta är att jag sitter och jobbar på en sak som jag haft liggande ett längre tag. Eftersom min gamla spelgrupp är spridd över hela Sverige nu och jag inte börjat lira med några nya så är den enda drivkraften, förutom att det är kul, att det kanske är någon annan som skulle gilla det jag gör. Och det blir ju lättare om det stämmer någotsånär med det som är den officiella storyn. Jag antar att med den "officiella storyn" så menar jag nånting som liknar ett medelvärde av vad som kan ha hänt. Typ.
Tack för hjälpen i alla fall!