Honken Hero Joined 19 May 2000 Messages 906 Location Umeå 25 Oct 2005 #1 Jag läste på rpg.net att Serenity RPG sålt slut på först tryckningen efter 2 månader. Innebär det att vi håller på att få en Sci-fi uppsving? /Honken
Jag läste på rpg.net att Serenity RPG sålt slut på först tryckningen efter 2 månader. Innebär det att vi håller på att få en Sci-fi uppsving? /Honken
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 25 Oct 2005 #2 "Jag läste på rpg.net att Serenity RPG sålt slut på först tryckningen efter 2 månader. Innebär det att vi håller på att få en Sci-fi uppsving?" Eller ett det var en liten upplaga och gott om nördar som gillar Firefly. Storuggla, tomato - tomahtoe
"Jag läste på rpg.net att Serenity RPG sålt slut på först tryckningen efter 2 månader. Innebär det att vi håller på att få en Sci-fi uppsving?" Eller ett det var en liten upplaga och gott om nördar som gillar Firefly. Storuggla, tomato - tomahtoe
Dilandau Myrmidon Joined 27 Sep 2000 Messages 4,901 Location Stockholm 25 Oct 2005 #3 Jag tjackade det av ren reflex. Verkar vara ett schysst spel, om än med en drös redigeringsmissar.
NilsK Ligist Joined 28 Dec 2003 Messages 446 Location Stockholm 25 Oct 2005 #4 och gott om nördar som gillar Firefly. Click to expand... precis. De koper det for att det ar Firefly/Serenity inte for att det ar SF. Det ar helt ok for ovrigt.
och gott om nördar som gillar Firefly. Click to expand... precis. De koper det for att det ar Firefly/Serenity inte for att det ar SF. Det ar helt ok for ovrigt.