Nekromanti [SERU2009] Etapp 7: Tryck!

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Tja, det är bara jag och Krank kvar nu.

Mitt spel är klart, och för några minuter sedan beställde jag provtrycket för den engelska översättningen.

Krank pillar på med sitt tryckande. Jag ser fram emot det färdiga resultatet.

Nästa etapp börjar första december, då skall vi recensera spelen i utmaningen. Deadline för den blir nyårsafton.

Simon

Swashbuckler
Ja, jag har inte kommenterat på ett par trådars tid, och det beror naturligtvis på att jag skäms över att inte ha några positiva nyheter att komma med.

Mitt projekt, Ärans bok, eller Astarteskrönikor som dess första arbetsnamn löd, lever fortfarande men rör sig i snigeltakt. Främst för att jag måste speltesta en massa och vi i spelgruppen hela tiden prioriterar att köra kampanjer i färdiga spel vi gillar vid de tillfällena vi kan spela.

Ba så ni vet, alltså...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Fan, det är ju sååååååååå jävla nära...

Allt jag vill ha här i världen är att min illustratörska gör färdigt de där sista 2%:en av bilden och skickar den till mig i nåt högupplöst format så jag kan göra den där omlayoutningen. Helst skulle jag vilja viga helgen åt denna layoutning. Men allt hänger på henne... Aaaargh.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Själv fick jag provtrycket igår. Det ser ok ut.

While the World Ends

Jag menar verkligen "ok", inte "bra" eller "fantastiskt". De är nog fortfarande den PoD tryckare som håller bäst balans när det gäller lätthet att bygga böcker och pris. (Verktygen som man som författare får tillgång till är riktigt trevliga.) Men jag börjar bli mer och mer tveksam till kvaliten på arbetet. Ibland kan man inte ens peka på att det är materialfel, utan rena slarvfel. Kanske får tryckerierna inte betalt nog av Lulu för att vilja göra ett ordentligt jobb.

Nå, boken blev i alla fall ok. Så jag har fått ut mitt SERU-bidrag på engelska och kan därmed sälla mig till de riktiga giganterna; KULT, Gemini och Supergänget.

Simon

Swashbuckler
Den odödlige kejsaren said:
Nå, boken blev i alla fall ok. Så jag har fått ut mitt SERU-bidrag på engelska och kan därmed sälla mig till de riktiga giganterna; KULT, Gemini och Supergänget.
Så djävla FETT!!!