Troberg
Sinister eater
Med risk för att pissa i glädjebägaren och verka otacksam så tycker jag att ni kunde gjort som jag gör när jag av någon anledning tar ner min webserver (speciellt om det är längre perioder): släng in någon skräpmaskin som bara svarar något i stil med "Sorry, siten är nere på grund av tekniska problem. Vi hoppas vara igång igen om en vecka" på alla requests. Då hade inte hela bekantskapskretsen behövt gå omkring med ångest och nervös ovisshet.
Jag har själv en sådan maskin stående, det enda jag behöver göra är att rycka nätverkskabeln från ordinarie servern och starta nöddatorn.
OK, färdiggnällt.
Uppdateringen gjorde nytta, det är faktiskt riktigt acceptabel fart nu.
Ett litet gnäll till:
Det hade varit bra om jag kunde få se alla inläggen (med text) i en tråd på en sida samtidigt. Det blir väldigt mycket hoppande nu, vilket ger väntetider och lastar både er lina och min med onödiga requests och omladdningar av bilder et cetera. Face it, en hel tråd är oftast mindre än bilderna i sidhuvudet...
Nu är det färdiggnällt! Jag lovar.
Bra jobb, keep it up!
Jag har själv en sådan maskin stående, det enda jag behöver göra är att rycka nätverkskabeln från ordinarie servern och starta nöddatorn.
OK, färdiggnällt.
Uppdateringen gjorde nytta, det är faktiskt riktigt acceptabel fart nu.
Ett litet gnäll till:
Det hade varit bra om jag kunde få se alla inläggen (med text) i en tråd på en sida samtidigt. Det blir väldigt mycket hoppande nu, vilket ger väntetider och lastar både er lina och min med onödiga requests och omladdningar av bilder et cetera. Face it, en hel tråd är oftast mindre än bilderna i sidhuvudet...
Nu är det färdiggnällt! Jag lovar.
Bra jobb, keep it up!