Fixat.zonk;n318020 said:Senaste inlägg saknar små fina avatarbilder?
Fixat.zonk;n318020 said:Senaste inlägg saknar små fina avatarbilder?
nu finns de, men inte överallt?zonk;n318020 said:Senaste inlägg saknar små fina avatarbilder?
Nä jag måste ställa in det på två ställen. Snart så.zonk;n318023 said:nu finns de, men inte överallt?
Ah just ja! Ska kolla vilken inställning jag missat.zonk;n318026 said:Hmmmm - senaste inlägg är annorlunda på ett annat sätt, kom jag på! Normalt fick man bara en träff i listan för varje tråd. Nu syns flera inlägg från en enda tråd, vilket tränger ut saker.
Ska kolla. Tror inte du styr det själv.Lightshy;n318039 said:Jag som är fruktansvärt dålig på sånt här och uteslutande hänger på forumet via mobilen.
Hur får jag ”Senaste inlägg” att hamna längst upp på startsidan och inte längst ner?
Ja, forumet är mer eller mindre omöjligt att navigera från mobilen nu...Lightshy;n318039 said:Jag som är fruktansvärt dålig på sånt här och uteslutande hänger på forumet via mobilen.
Hur får jag ”Senaste inlägg” att hamna längst upp på startsidan och inte längst ner?
Kan man inte bara använda det här som bokmärke, som tidigare?Vimes;n318045 said:Ja, forumet är mer eller mindre omöjligt att navigera från mobilen nu...
Fast det var ju det Lightshy ville? Eller fattade jag honom fel?krank;n318047 said:Och så slipper man kanske ha "Senaste inlägg" högst upp på varje jäkla sida; det var ju det som gjorde att forumet i mina ögon i princip var oanvändbart på mobil förut...
Det kanske man kan, men träfflistan är inte riktigt rätt. Jag får bla inte upp den här tråden.krank;n318047 said:Kan man inte bara använda det här som bokmärke, som tidigare?
http://www.rollspel.nu/search?searchJSON={%22view%22:%22topic%22,%22channel%22:[%222%22],%22unread_only%22:1,%22sort%22:{%22lastcontent%22:%22desc%22},%22exclude_type%22:[%22vBForum_PrivateMessage%22]}
Det borde ge en motsvarande "Senaste inlägg". Och så slipper man kanske ha "Senaste inlägg" högst upp på varje jäkla sida; det var ju det som gjorde att forumet i mina ögon i princip var oanvändbart på mobil förut...
Ja, alltså, jag ville mest belysa att jag tyckte att det jag uppfattade som Lighsthys problem borde kunna lösas utan att det jag upplevde som mitt problem återkom...Magnus Seter;n318048 said:Fast det var ju det Lightshy ville? Eller fattade jag honom fel?
Ah ok. Jag kommer att försöka "återställa" så mycket som möjligt som det var innan. Det har de flesta vant sig vid, och vanans makt är stor.krank;n318055 said:Ja, alltså, jag ville mest belysa att jag tyckte att det jag uppfattade som Lighsthys problem borde kunna lösas utan att det jag upplevde som mitt problem återkom...
Jag gillar ju att Senaste inlägg ligger nederst, men jag är helt med på att den gärna får vara lättillgänglig när man behöver den. Därför föreslog jag bokmärket som alternativ till att flytta tillbaks den upp.
Jag är helt OK med det, och därtill sannolikt i minoritet...Magnus Seter;n318056 said:Ah ok. Jag kommer att försöka "återställa" så mycket som möjligt som det var innan. Det har de flesta vant sig vid, och vanans makt är stor.
De är rätt stora det har du rätt i.Hellzon;n318060 said:Bara jag som får enorma knappar överallt? Fast det kanske ska vara så på mobil?
Det är ju dock en trevlig uppdatering för användarvänligheten, tycker jag.Magnus Seter;n318061 said:De är rätt stora det har du rätt i.