Re: Men killar!
Se reglerna som ett skämt. Att det finns folk som inte inser att de är skrivna som ett skämt är ju i sig inget nytt - folk har ju fortfarande inte fattat att kraggbarbarerna är ett skämt eller att thism är en travesti.
kragg- och thismbarbarerna förstår jag är ett skämt, eller vad ni nu vill kalla det, travestier (för övrigt förstår jag inte riktigt er inställning till ert rollspel, så fort nån säger "de där conan-killarna, vad e de för skit" säger ni bara "de va ju en parodi, fatta'ru inte de ella!?", eller om man påpekar att nomadfolken i asharien typ e de värsta som nånsin skapats, säger ni väl att de e ett skämt. eller om man skulle drista sig till att säga att de där jefla arab-rippoffsen e ena fula typer, säger ni väl typ: "det var ju ett skämt dumhuve!), men hur ska jag kunna fatta att sex-reglerna var ett skämt?? det är första gången jag nånsin hört att det fanns några liknande regler! jag vet inte, men att sitta och bygga upp ett väldans komplicerat (?) regelsystem över hur man har sex, så att det bästa sätt ska likna 'the real stuff', låter lite som en syssla för någon som inte riktigt lämnat puberteten, eller ens mellanstadiet... nu förstår jag att ni kommer försvara er rätt att skriva knullregler till rollspel på ett mycket indignerat sätt, men tänk på att jag inte i första hand vill antagonisera, utan snarare
förstå hur en vuxen man kan finna detta så fruktansvärt kul (jag e inte vuxen själv än, så de e kanske något jag lär mig, att det faktiskt e roligare att rollspela sex, än att ha det på riktigt... ?)
jag förstår om detta e en känslig fråga för er, men snälla, banna mig inte...