Nekromanti Sexigaste EON varelse?

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Du har då tydligen inte träffat många iranska tjejer. Även om vissa är stunning beuatiful (för er som känner mig, tolka det som Samira i min klass, och inte Kamelia eller Elnaz), så har de hår på magen och ryggen...

fortfarande så är det långt ifrån päls. När jag talar päls så menar jag typ tjock hundpäls. Fast på en Tirak.
INTE jämförbart med iranska flickor.

Attack Nisse

Veteran
fortfarande så är det långt ifrån päls. När jag talar päls så menar jag typ tjock hundpäls. Fast på en Tirak.
INTE jämförbart med iranska flickor.

Du har tydligen inte träffat Kamelia... =)

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Tirak ej Ghûrd

Nej men vi talar om Tiraker. Som i dom mellanstora bjässarna.
Deras kvinns bär päls.
Å andra sidan så har Marnakh mindre päls och Frakk har mer päls, men det är fortfarande päls.

Storuggla

Champion
Jaha, det var ett lite ludet ämnet... /images/icons/blush.gif
Låt gå för att jag alltid tyckt att misslorna är apgulliga, men näe. Nej.
Jag avstår att svara med hänvisning till att jag inte skulle kunna komma så långt med en tjej ens i ett rollspel /images/icons/sad.gif

Storuggla, celibat

Attack Bosse

Veteran
Dessutom måste man ha i åtanke att hon i grund och botten är en transvestit. En mans (antar jag) sinne i en kvinnas kropp.

Attack Nisse

Veteran
19 på onsdag... Vad av det jag sa tydde på att jag skulle vara 12 eller 13? Får man inte skämta om sådana saker? /images/icons/frown.gif

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Kanske bara jag som dumt nog trodde att det bara var "fjortisar" (Fjortisar = drägg från nedre tonåren) som drev sina medmänniskors utseende på ett nedvärderande sätt. Tydligen så hade jag fel.
Tydligen så gör dom flesta det /images/icons/frown.gif

Attack Bosse

Veteran
Men snälla herr Naug, medmänniska är ett ytterst relativt begrepp. Jag ser Kamelia mer som en folklorisk varelse än en individ.

Nä men seriöst, så länge ingen tar skada gör det väl ingenting. Att göra nedvärderande utlåtanden kring sina medmänniskors utseenden är nog ett fenomen förekommande i alla åldrar. Så det så!

Attack Nisse

Veteran
Re: Sexigaste EON varelse? (OT numera)

Så du har aldrig gjort dig rolig rolig över någon annans utseende.
Tänk om jag kunde vara ett sånt föredöme ( dvs gott och eftersträvansvärt mönster) som du, någon som man kan lita på.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Re: Sexigaste EON varelse? (OT numera)

Det har jag sannerligen gjort, men aldrig någon i min närmre omgivning (Typ klasskamrater, kursare m.m.). Däremot driver jag konstant med historiska och döda personer, eller kända personer som George W. Bush.
Men när man tar ner det till ett så nära plan som sin klass så tycker jag inte om det längre.

Men å andra sidan så har jag inget direkt att säga till om i frågan, så jag vet inte vad jag tjötar om.

Eskil

Warrior
Kvinnor har det, men det syns bättre på iranska tjejer antar jag.