Skriver du Sexy får du räkna med att jag vill ha bilder!w176 said:OJ! Saknar Claudias post bilder!? Damn. Tack för att du uppmärksamma det, jag notifierar vår adminMundo said:Buuu! Inga bilder!
Edit: Såg andra posten nu
Skriver du Sexy får du räkna med att jag vill ha bilder!w176 said:OJ! Saknar Claudias post bilder!? Damn. Tack för att du uppmärksamma det, jag notifierar vår adminMundo said:Buuu! Inga bilder!
Edit: Såg andra posten nu
Unfair - stop writing stuff I _have_ to get!Pete Nash said:Mycenaean Greece supplement
Don't worry, you have a while to save up!Etepete said:Unfair - stop writing stuff I _have_ to get!
Will be interesting to see what "faithful to the period" will be.Pete Nash said:Thanks for the answers everyone. I am now reassured that I should have the book illustrated in a manner faithful to the period. Fortunately I have a particular artist in mind for such historically accurate work.
Här hittas en väldigt trevlig podcast av In Our Time, där den allvetande Melvyn Bragg med gäster guidar oss igenom den minoiska civilisationen och vad vi känner till om den. Vad var det Artur Evans hittade för 113 år sedan egentligen? (Programmet är som en snofsig, lite proffsigare version av filosofiska rummet, ungefär - torrt men intressant)Arfert said:Ja, därom tvistar de lärda. De så kallade palatsen var troligen nån slags tempel. Och det förekom prästinnor som det verkar. Men även präster. Kanske människooffer. I alla fall ibland.Etepete said:Recca said:Nej. Det är tuttar.
Ok, coolt. Tror att det är tveksamt om Minoerna var matriarkiskt styrda, tyvärr.
Nu har Claudias sexiga post sexiga bilder igen!w176 said:Sexigt är bra, så länge man har sexighet för fler än vad hetrosexuella vita män. Eller vad hetro sexuella nän förväntas gilla.
Sexy for the ladies
Sexighet är inget problem, så länge det inte blir en obalans mellan de valmöjligheter för vad som erbjuds män och vad som erbjuds kvinnor. Så att kvinnor bara får välja mellan att vara sexiga, och män får välja mellan en massa andra uttrycksformer.
Men wear armour, Women wear sexy time lingerie
Men din hade inga bilder jue...w176 said:Nu har Claudias sexiga post sexiga bilder igen!w176 said:Sexigt är bra, så länge man har sexighet för fler än vad hetrosexuella vita män. Eller vad hetro sexuella nän förväntas gilla.
Sexy for the ladies
Sexighet är inget problem, så länge det inte blir en obalans mellan de valmöjligheter för vad som erbjuds män och vad som erbjuds kvinnor. Så att kvinnor bara får välja mellan att vara sexiga, och män får välja mellan en massa andra uttrycksformer.
Men wear armour, Women wear sexy time lingerie
In Our Time är en av mina fyra veckoatliga podcasts - tillsammans med Thinking Allowed (också Radio4), Geopolitique: Le Debat (RFI) och förståss Språket (SR). Särskilt uppskattar jag dem med den verkligen allvetande Mary Beard.Bunny said:Här hittas en väldigt trevlig podcast av In Our Time, där den allvetande Melvyn Bragg med gäster guidar oss igenom den minoiska civilisationen och vad vi känner till om den. Vad var det Artur Evans hittade för 113 år sedan egentligen? (Programmet är som en snofsig, lite proffsigare version av filosofiska rummet, ungefär - torrt men intressant)