Ja, det har dom faktiskt och därför säger jag: GRATTIS SF-BOKHANDELN! DET VAR FANIMEJ PÅ TIDEN. Okej, nu är mitt capslockmissbruk över. Men hur som helst, med mina tidigare beställningar har jag fått vänta minst tio dagar, ibland mer. Då hade de också en text på sin hemsida ( www.sfbok.se ) där det stod att normal leverans tid var (typ) mellan 7 och 10 dagar. Nu har de sänkt tiden i denna text på hemsidan till mellan 3 och 6 dagar. Och mycket riktigt så fick jag mina böcker (Foundation, 2001 och Do androids dream of electric sheep?) idag trots att jag beställde dem i måndags. Mycket bra gjort SF-bokhandeln! Jaja, jag fick bara lust att hylla och gratulera dem lite, och klaga lite på deras (förhoppningsvis) forna allt för långa leverenstid.
Jag hoppas verkligen att det här verkligen är ett trendbrott men möjligheten finns ju faktiskt att jag bara hade tur eller att de kan leverera snabbare på sommaren då det görs färre besställningar nu. Men jag är optimistisk.
/Balderk
Jag hoppas verkligen att det här verkligen är ett trendbrott men möjligheten finns ju faktiskt att jag bara hade tur eller att de kan leverera snabbare på sommaren då det görs färre besställningar nu. Men jag är optimistisk.
/Balderk