Nekromanti Shadows of mordor

.113

Swashbuckler
Jag har just börjat spela shadows of mordor Spelet där man spelar.. T nånting. Long story short, jag suger. Jag har tidigare spelat the Witcher 3 och kontrollerna är annorlunda, kombinationen blev inte bra I starten. Det måste vara första gången någonsin som jag Dött I första striden ever. (eller ok, man har en mini tutorial före, den överlevde jag)).
Inte nog med det, när jag fått svälja min skam och börjat striden igen så lyckas jag iofs vinna, men jag fortsätter med att skjuta ihjäl ett gäng som flyr. Set tar mig några minuter att inse att det inte var goblins utan människliga slavar jag sköt I ryggen.

I'm such a good guy.

Nåväl, jag råkar typ döda en liten boss I smyg sen också men oroa er inte det va en olycka.

Snart är jag kanske van. Hoppas det.

Jarl

Hero
Iofs är första striden nästan svårast :p (antar att du inte menar tutorial). Grejen är att parerar hela tiden när det behövs och kommer upp, vänta inte. När man låst upp förmågorna som gör att man kan avrätta orcher efter mycket färre träffar, och två åt gången, då blir spelet mycket lättare. Förmågorna man får i spelets andra del gör det ännu enklare, såpass att det nästan helt tappar utmaning.

Bara vissa helt galna kombinationer hos ärkefienderna gör det svårt efter du låst upp Tier 2-förmågor.

.113

Swashbuckler
Jo precis. Jag var inte helt beredd och sköt inte speciellt bra (Utom på de som flydde) så jag hamnade mot fyra stycken. Är van att köra Witcher och dodge men det funkar inte lika bra I det här :p
Men nu har jag hunnit döda en hel del bossar och mitt dåliga samvete fick mig att rädda en hel del slavar. ;)
Jag tar nog en tio femton stycken I taget nu iaf, så lite bättre är jag ju :)