Radagast
Swordsman
"Nej, dåligt behöver det inte vara. Grejen är att jag är lite ryggmärgsskeptisk till nya core classes. Egentligen tror jag att man skulle kunna stryka en eller ett par av de i PHB, men det är en annan sak. Jag menade bara att namnet plus klassbeskrivningen inte ger en självklar association till någonting som inte redan täcks av existerande klasser. Attityd och filosofi hör till sådant jag var nyfiken på."
Fler standardklasser tycker jag också inte behövs, inte i någon större utsträckning överhuvudtaget, utan endast göra endel mindre modifieringar, som t.ex. Urban Rangern i Masters of the Wild.
Tilläggsklasser däremot har inte jag något motstånd till hur många, är det någon man själv inte tycker passar är det bara och stryka den, eller om man tycker det är för många, flytta någon till en annan setting...
// Radagast
Fler standardklasser tycker jag också inte behövs, inte i någon större utsträckning överhuvudtaget, utan endast göra endel mindre modifieringar, som t.ex. Urban Rangern i Masters of the Wild.
Tilläggsklasser däremot har inte jag något motstånd till hur många, är det någon man själv inte tycker passar är det bara och stryka den, eller om man tycker det är för många, flytta någon till en annan setting...
// Radagast