Basenanji
Postd20modernist
@Xyas synd att inte @Stövelkatten fick svara själv. :/
Det kan jag absolut! Är konsensus att det är läge för det?Toppen Stövelkatten, men nu kan du ju lika gärna outa alltihopa va? Varför spara på information om du nu har outat det här?
Jaha? Vadan detta? Varför anser du att jag agerat ulvigt? Jag är inte med på ditt resonemang.Eller nä, bättre att vänta med katten förmodligen. Röstar som jag egentligen tänkte när jag skrev min lista.
Röst: Khan
Kunde lika gärna varit Empiricus dock. Tycker det lilla samspel se har verkar off.
Gör't!Det kan jag absolut! Är konsensus att det är läge för det?
Låt oss först se vad folk tycker i den här frågan, men vid 19-tiden är det nog läge att outa, dreven kanske inte hinner vända.Det kan jag absolut! Är konsensus att det är läge för det?
Du får ta ställning till det själv. Ingen annan vet vad du har för roll.Det kan jag absolut! Är konsensus att det är läge för det?
Jag tycker det känns som en rimlig claim i dagsläget. Men jag tycker också att det i sig omöjliggör en naiv / paranoid siare, i och med att det inte är något som siaren vet om.Låt oss först se vad folk tycker i den här frågan, men vid 19-tiden är det nog läge att outa, dreven kanske inte hinner vända.
Och jag är nog av åsikten att extraroller, outade siare och väktare oftast värda att spara, men betraktar i det hör spelet extrarollen som en ulv-buff och alltså är ett bra alternativ för röstning.
Om Stöveln går ut med smaskig info kan jag byta.
Xyas tvärvändning tycker jag grönar honom. Då är @Khans reaktion på rösten på honom mer intressant. Jag byter från Stöveln till @Khan
Röst: Khan
Khan: vad tycker du om Stövelns extrarolls-claim? Vad tycker du talar för en naiv/galen siare?
Sitter efter jobbet nu men typ detta. Nu har du outat att du är hemliga rollen, vilket förstås utesluter naiv siare och liknande som inte vet om sin roll. Lika bra att du spiller bönorna så får vi ta ställning till om det är trovärdigt och bra för byn.Har du sagt A...
Jag tycker inte att vi förlorar något på det i det här läget.
Superbra fångat. Om Stöveln vet att han är en av två ulvar och tror att extrarollen är en falsk siare är det inte ett dumt stunt. Men var han så pressad?Jag vill bara påpeka möjligheten att vi har en naiv siare och en Stövelkatt som kaxigt ljuger för att rädda sitt skinn. Det är osannolikt, men möjligt. Oavsett ser jag fram emot att få veta mer.
Men varför skulle det finns en naiv siare? Tycker inte alls det passar in på beskrivningen som LJS angett för den hemligs rollen.Superbra fångat. Om Stöveln vet att han är en av två ulvar och tror att extrarollen är en falsk siare är det inte ett dumt stunt. Men var han så pressad?