Nekromanti Siddisposition

Troberg

Sinister eater
Jag tycker att textboxen för att knappa in inlägg är på tok för liten.

Låt den gå över hela sidbredden och gör den högre så att man får lite översikt på de förvirrade inlägg man kläcker ur sig.

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

så att man får lite översikt på de förvirrade inlägg man kläcker ur sig.

<hr></blockquote>

Kan ju behövas för din del /images/icons/devil.gif

/Black Dwarf som blir bara elakare och elakare mot stackars troberg. /images/icons/blush.gif

Troberg

Sinister eater

Kan ju behövas för din del

<hr></blockquote>

Med en total skärmupplösning på 6400x1200 (4 monitorer) så har jag plats för det...

Black Dwarf som blir bara elakare och elakare mot stackars troberg.

<hr></blockquote>

Jag kan ta det./images/icons/cool.gif Kan du mäta dig mot mina multipla sarkasmer?/images/icons/devil.gif

Kan du mäta dig mot mina multipla sarkasmer?

<hr></blockquote>

Tja, om jag får ta sats., så klarar jag väl av att hålla stånd.../images/icons/blush.gif

/Black Dwarf som satt och tittade vad troberg gjorde på "Vilka är inloggade" och visste att han skulle få ett svar. /images/icons/clever.gif

hyperdrive

Veteran
Feltänkt

Det går aldrig att göra textrutan 'lagom' stor. Förr eller senare kommer det alltid någon knäppis och ändrar den lokala fontinställningen på hans dator så att textrutan blir för liten (eller för stor) igen. Om du tycker det är förvillande med textrutan, använd då en annan editor (word) och klipp o klistra ditt meddelande istället. Med word får du dessutom stavningskontroll på köpet.
/K

Krille

Super Moderator
"Jag tycker att textboxen för att knappa in inlägg är på tok för liten."

Gör den större då. Klicka på Kontrollpanel, sedan på Visningsinställningar, rulla ner till "Antal kolumner i textrutan" respektive "Antal rader i textrutan" och ändra de förinmatade siffrorna till ett högre tal. Klicka sedan på "Skicka".

Troberg

Sinister eater
Re: Feltänkt

Det går aldrig att göra textrutan 'lagom' stor. Förr eller senare kommer det alltid någon knäppis och ändrar den lokala fontinställningen på hans dator så att textrutan blir för liten (eller för stor) igen.

<hr></blockquote>

Jag är medveten om det, men det finns massor av outnyttjad plats runt den, oavsett fontstorlek.

Om du tycker det är förvillande med textrutan, använd då en annan editor (word) och klipp o klistra ditt meddelande istället.

<hr></blockquote>

Kan man iofs göra, men helst slipper jag. Jag gillar att ha quote och liknande lätt tillgängligt utan att behöva lägga upp makron i ultraedit.

Med word får du dessutom stavningskontroll på köpet.

<hr></blockquote>

Jo, den är ju iofs ganska underhållande...

Troberg

Sinister eater

Gör den större då. Klicka på Kontrollpanel, sedan på Visningsinställningar, rulla ner till "Antal kolumner i textrutan" respektive "Antal rader i textrutan" och ändra de förinmatade siffrorna till ett högre tal. Klicka sedan på "Skicka".

<hr></blockquote>

Skit också, nu känner jag mig som en användare, och sådana kreatur hatar jag.

Nu ska jag banka huvudet i tangentbordet ett tag som straff...

Troberg

Sinister eater
Re: imho ett bra straff [nt]

imho ett bra straff

<hr></blockquote>

Speciellt som det drabbar det förrädiska tangentbordet som lät mig förmedla dessa korkade synpunkter också!

(Mässar fortfarande "Ska inte bete mig som en användare" *DUNK* "Ska inte bete mig som en användare" *DUNK*...)