KH Sirenens klagan - Kampanjbok

Medan vi väntar på supersnart kommande info 😉, så har jag en annan fråga.

När KH lanserades sa ni att ni hade en Kopparhavs Krönika i pipen, är det den som bytt namn eller har vi ytterligare gött att se fram emot?
Hoppas ju givet på det senare. 😁👍

Medan vi väntar på supersnart kommande info 😉, så har jag en annan fråga.

När KH lanserades sa ni att ni hade en Kopparhavs Krönika i pipen, är det den som bytt namn eller har vi ytterligare gött att se fram emot?
Hoppas ju givet på det senare. 😁👍

Det är det senare! Eller snarare, Sirenens klagan är en försmak och en del av Kopparhavskrönikan, men den kommer ta sitt ordentliga avstamp längre fram.

Utan att spoila för mycket kommer modulen Kopparhavskrönikan att innehålla:
- Själva krönikan - en sorts kampanjram - Kopparhavskrönikan med stöd för hur man spelar, spelleder och fogar samman kampanjer. Kopparhavskrönikan är på många sätt vår vision för hur man spelar Kopparhavets hjältar!
- En episk kampanj, som precis som Sirenens klagan kan spelas separat eller som en del av Kopparhavskrönikan.
- En djupdykning i en ikonisk del av Athos (riktigt pepp på att avslöja var, men får hålla mig ;) )
- Mer regelmaterial och stöd.

Mer om detta efter Sirenens klagan :)

har börjat spela nu. Men som alltid hade man ju velat ha allt redan nu från start :)

Låter gött det! Hoppas på elektronisk post inom kort så jag har lite god läsning nu sista semesterveckan. 😁

Back