Nekromanti Sista dagen för ansökningar inför vårterminen

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
I dag är sista dagen att få in sin ansökan till vårterminen.

Har DU sökt?

Dimfrost

Special Circumstances
Nä. Om jag blir klar med min C-uppsats den här terminen (vilket jag har misslyckats med i ett par års tid) tänkte jag sluta plugga, faktiskt. Det börjar bli dags.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Nä.

Jag funderade dock på att höra av mig till S-holms universitet och se efter om det går att tenta av de kurser som krävs för att man ska få titulera sig datorlärare. Det har inte blitt av än, dock.

Johan K

Gammal & dryg
Hade tänkta t läsa lite pedagoik..
Dock så fick jag varken tummen ut att kola vad som fanns eller ha koll på när sista datum för sökande var..

Hellzon

Långsamma Vargen
Efter att ha blivit klar med min praktik i mars och därmed vara examinerad apotekare tänkte jag läsa lite mer medicin...

Foggmock

Myrmidon
Nä, jag är intagen på ett program. Dock begränsar söktidens utgång mina valmöjligheter något (jag kan inte sticka nån annan stans och plugga exempelvis), så jag lär åka på Allmänt utbildningsområde 3 till våren, och sen läsa min sista termin historia nästa höst, för att sedan ta mina tre terminer i mitt andraämne sist. Detta hade jag tänkt göra någon annan stans än Kalmar ifall jag väljer psykologi vilket det lutar åt, men på detta viset får jag mer tid att bestämma mig. Kanske blir det engelska som jag klurade på först?

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag kom på att det var 15 oktober imorse när jag satt på bussen. Helt otroligt. Så ja; jag ordnade min ansökan till Allmänt utbildningsområde 2 i eftermiddags. Om planen att vara klar till jul 2009 ska hålla så måste jag dock fixa in mig på en kurs till sådär lite i efterhand men... det ska nog inte vara nån fara. Om jag bara får klart mina resttentor i kursen innan så att jag faktiskt får börja på den. Varför ska suger jag så mycket på att bara göra det jag ska? :gremsuck:

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Jag missköter redan en magisterutbildning på Försvarshögskolan medan jag ugglar i Kabul, så nej tack, jag vill inte ha fler kurser att hantera illa.