Datorspel [OT]
för gammalt? jag menade juh att jag ville ha gamla spel eftersom de funkar på min kassa dator hos morsan. den hos farsan är snäppet vassare. i vilket fall så är ett av mina favvoritspel Constructor, det fokuserar på spelglädje och är riktigt kul. de kollade sig int eblinda på fet 3dgrafik som kräver Voodoo 16, 511tusen meggabajt ram, och 1200 meg ledigt på C:.... alla dessa nya FPS som översvämmar marknaden som bara toppar varandra på systemkrav, inget annat. jag menar, IGI, hitman (som iofs KAN vara kul ibland) giants, max payne (som var kul i två kapitel, tills man märkte att det var samma grejj hela tiden, typ..) och framförallt är filmen Jurrasic Park 3, som bara är en massa j'ävla specialeffekter som stöder upp en tunn story. USCH för såna spel. min åsikt, förblir: kassa spel har fetbra grafik som bara vill ha snygga texturer. Bra spel har inte [nödvändigtvis] den bästa grafken, bara en enkel som funkar, som inte är för flashig. jag gillar inte grafiken hittils i WarCraft III (dagens spelare har inte vatt med på den gamla gosda tiden, när man satt hemma hos alen och lirade Warcraft 2, och hos erik och lirade WC1 innan dess.. mm det var bättre förr!), men spelet blir nog jävligt kul. det ser bara jävligt plottrigt och 'för mycket' ut.
innan jag har blitt klar, måste jag iväg till skolan, ifall jag fortsätter.. /images/icons/frank.gif
så för att spara er tid, och ge mig en god natts sömn, dör detta inlägg här: X