Jag skulle lämna ett par brev.
Det första skulle jag skickade till snuten där jag förklarar vart de hittar min kropp. eftersom jag inte hade tagit det hemma, vill inte gärna att min familj ska behöva roa sig med att skrapa upp hjärnrester ur hörnen.
Det andra skulle jag lämna hemma hos föräldrarna, typ under en kudde eller något. Där jag ber om ursäkt, förklarar att jag älskar dem, att de har varit underbara, inte ska anklaga sig själva och att de ska ta hand om varandra. Och sedan göra klart att detta inte hade något med dem att göra och att de inte hade kunnat hjälpa mig ur detta. Sedan kommer en intygan om att polisen snart kommer hitta kroppen och ta hand om dem eftersom jag vill bespara dem det. Och att vi kommer ses igen.
Det tredje skulle jag skicka till min flickvän, förklara att jag älskar henne, att hon inte kunde hjälpa detta och att inget hon kunde gjort hade hindrat detta. Sedan hade jag skrivit ner lite av mina underbaraste minnen med henne, avslutat med att jag önskar att de inte blivit så här och beordrar henne att inte gräva ner sig, utan istället sörja mig ett tag och sedan lämna mig bakom sig. Var vi rätt förvarandra kommer vi träffas igen i nästa liv.
Sedan hade jag dragit i skogen till ett övergivet hus jag känner till, lagt ut en plast pressening på golvet, smällt i mig en stor mängd droger som jag tidigare på dagen köpt genom en bekant. Och sedan skjutit mig själv med ett hagelgevär genom munnhålan för att inte rycka undan pipan i sista sekund.
Presseningen är för att underlätta städandet, Drogerna för att jag inte ska banga och breven är väl självförklarande.
Nu fick ni metod, tankar och brev på samma gång.
Och nääe jag kan inte se någon anledning alls till att ha ihjäl mig själv, men så skulle det funka iaf
\Marcus som alltid tycker det är bra att ha en plan