Sånna här trådar är så roliga, hoppas många delar med sig, jag sitter på mkt kul. Fåse om jag kommer på något nu.. Hmm..
Jo, vi har ju en klassiker, som brukar upprepa sig med Ironi. Ett gäng spelare hade hyrt en alv, som också va en spelare, som skulle visa vägen genom Sunari, stämmningen var mörk, mystisk... När alven ska säga ngt i tsil med "Det finns saker i skogen du inte kan föreställa dig med din vildaste fantasi" Frasen blir istället "Du vet, det finns saker där du inte ens trodde fanns där"
Lite kul
Sedan ahr vi her Valiant, som ständigt raggade på värdshusen efter en brud... detta trökade ut alla, men han sa hela tiden "Vaddå, men spelare vill ju ha lite glädje" Så jag lät honommöta en kvinna, och de samtalade och så vidare... När han plötsligt säger "Ska vi gå hem till mig och leka i sänghalmen" Vi fatatde alla attd e va de här han väntade på och hans eviga raggande varje kväll hade fått oss att ledssna, så jags varade "Ni går hem, knullar, så nästa dag!" Haha, hans min, och när jags edan förklarade för honom att om han fått för sig att jag skulle förklara sexakten grundligt hade han helt fel... haha.
Eller när tjuven står med kniv och försöker fiffla upp fängelselåset när vakten kommer och öppnar =P
Hehe, sen har vi en annan klockren... Är det Kyrotropiska kongelat som börjar ryka om de komemr vatten på dem? Tror det är det... Ben och Hird va två ynglingar som va lärlingar hos en magiker, magikern ahde ett ärende i staden, de skulle städa och hugga ved medans han va borta, sagt och gjort.. När de va helt svettiga och slut bestämde de sig för att titta i magikerns lådor... sagt och gjrot, de hittar kongelatet och tittar storögt på det... de hör trollkarlen kommer. Stress utbryter... Jag säger "Ben, en svettdroppe letar sig ner för din panna, och faller mot kongelatet!" Han är helt stressad och hysterisk ochs kriker "Fan, jag torkar, fan springer slänger, letar efter en duk!! Fan jag jag, fan jag slickar bort det!!!"
Jag ler lite "Okey, du slickar bort det!"
"NEEEEJ!!!"