Re: Aaa Yterligare en som har svårt att tolka..
Tanken att ge mig ett eget forum är riktigt gulligt men jag tror faktist inte det är ett så stort behov av det faktist...
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: Milrik
...så kan han sitta där utan att bli störd av alla vampire/WOD trådar.
Är det inte Hatten dags och växa upp och kliva ur sandlådan.
Att sitta o diktera vad folk får och inte får debattera tycker jag iaf är barnsligt och allmänt larvigt, ingen tvingar dig att läsa vampire trådarna.
Om du nu inte råkar vara självplågare...<p><hr></blockquote><p>*hmm* självplågare tja tvivlar på det en sticka i fingret och jag skriker som en gris men å andra sidan så har jag lyckas cyckla om kring vinter tid i någon vecka samtidigt som jag har haft dubbelsidig lunginflamation och hostade blod men då jag faktist följer med i de flesta vampire diskutioner trots att jag är SÅ otroligt trött på dom så kanske jag har en viss självplågande ande i mig.. *ler*
MEN om du klarat av att läsa så dikterar JAG inte vad andra får skriva och INTE får skriva tvärt om jag använder mig av MIN Rätt att få skriva det jag vill lika väl som du gör fast du borde vara lite mer *hmm* nogran med vad du påstår andra säger och skriver...
Allt jag skrev var
1 Vampire igentligen inte var ett skräck rollspel.. ( SE den tråden för vidare diskution ) mest för att roa mig coh få en diskution angånde vampire skräck eller inte skräck alltså jag stardade en diskution om skräck frånvaron i Vampire en diskution JAG fann intresangt. Tyvär visade det sig att MÅNGA ( INTE ALLA ) men MÅNGA Vampire spelare saknar förmåga att tolka en text eller ens klara av en mild kritik emot deras Vampire spel.
2 en tråd där jag på pekande att Vampire borde få ett EGET forum då deras spel i mitt tycke INTE är ett skräck rollspel och detta allmäna skräck rollspel borde användas för att diskutiera allmäna skräck frågor till ALLA former av skräck rollspel..
Jag gav mina motiv varför de borde ha ett eget forum. Kanske borde jag ha formulerat början på ett annat sätt "Vampire suger så rejält ge dom ett eget forum" som namn på en tråd kanske låter lite förolämpande men jag kunde inte låta bli Vampyrer suger blod altså suger de.. *hmm* antagligen bara jag som tycker ordlekar är skoj...
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Till synes och sist handlar det dock om yttrandefrihet, ska vi ha någon form av "kvot" där 15% av alla inlägg får handla om Vampire, 25% av alla inlägg om Kult o.s.v.?<p><hr></blockquote><p>ÅÅå så VART har jag förbjudit er att skriva ? VART SÄG VART..
Det jag har sakt är Ge vampire spelarna ett EGET forum så vi slipper att de dominerar debbaten med diskutioner om klaner och deras kläder.. Diskutioner om vem som är vem i vampire klaner Kanske är otroligt vikt för Vampire spelare men för oss andra är de *Gäsp* tråkiga..
Poängen ÄR jag har alldrig förbjudit ER utan aktivt förslagit att ni får ett eget forum eller att ni söker rätt på något för de finns gott om dom...
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Att sen sitta o bitcha om och varför Vampire är eller inte är ett skräckrollspel e i mina ögon totalt meningslöst. Det är lika givande som när man var liten och man satt o bråkade om vems farsa som var starkast...
Men det verkar som vissa tydligen inte växt ifrån sandlådestadiet...<p><hr></blockquote><p>Tja det är TOTALT meningslöst att sitta ( jag använder han utryck nu ) o bitcha om Kain söner och hur vampirer ska klä sig vilken klan är coolast hur man bäst fixar vampyr tänder osv.. Totalt meningslöst ORSAK dessa diskutioner hjälper inte spelledare och spelare som spelar andra riktiga skräck rollspel att få tips metoder och äventyrs förslag till sina skräck rollspel..
Sen angånde barnsliga sätt att argumentera så borde du läsa vad du bland annat skrev emot mig NU det verkar som att person angrepp och lösa påstånde utan fakta under lag ÄR HELT okej för dig Milrik...
De argument JAG har och de diskutioner jag har stardat ÄR fakta baserade och jag har aktivt försök undvika att gå till person angrep..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Milrik av Remos som är less på Internetpoliser
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
<p><hr></blockquote><p>Som du skriver och verbalt anfaller folk kan jag förstå att du har fått träffa MÅNGA internet poliser...
Hatten som faktist är lite irriterad över Milrik sätt att på stå att JAG är emot tryckfrihet DET är den värsta lögnen jag har hört sen jag senast hörde på Göran "oärlig" Person...
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>