Skärmdump [OT]
(Enda prioblemet nu är att jag ju fortfarande vill kunna, högst temporärt, lägga skit på skrivbordet... Jaja, en vana att lägga av med, så skitsamma)
Nu ska jag bara vänja in mig vid att använda Launchy för att starta alla program, så kan jag göra mig av med dels min sidebar (som har en hel del ioner men var dold på mitt screenshot, så fuskare jag är) och dels de där besvärande ikonerna som fortfarande ligger i en liten toolbar i startmenyn...
Sedan vore det kul att kunna få bort (utan att ta bort programmen för):
* Daemon Tools (ska börja starta när jag behöver, funderar jag på)
* C-media 3d Audio (kontrollerar mitt inbyggda ljudkort)
* Logitechs mouse-pryl
* HP Deskjet 3600 series (styr min HP deskjet 3500)
Jag tycker illa om att ha en massa ikoner jag egentligen känner att jag inte behöver därnere i högra hörnet. Och att "dölja" dem på M$-vis duger inte, jag VET ju att de finns där. Urscha.
Whoa! Varför har jag aldrig sett det där menyvalet förut? Nu försvann ju t.om den jobbiga Psionikonen, och mitt skrivbord är nu blankt och rent som en nupudrad bebisröv. Underbart!Högerklicka på skrivbordet, välj "Sortera ikoner efter" och i undermenyn så avmarkerar du "Visa skribordsikoner".
(Enda prioblemet nu är att jag ju fortfarande vill kunna, högst temporärt, lägga skit på skrivbordet... Jaja, en vana att lägga av med, så skitsamma)
Nu ska jag bara vänja in mig vid att använda Launchy för att starta alla program, så kan jag göra mig av med dels min sidebar (som har en hel del ioner men var dold på mitt screenshot, så fuskare jag är) och dels de där besvärande ikonerna som fortfarande ligger i en liten toolbar i startmenyn...
Sedan vore det kul att kunna få bort (utan att ta bort programmen för):
* Daemon Tools (ska börja starta när jag behöver, funderar jag på)
* C-media 3d Audio (kontrollerar mitt inbyggda ljudkort)
* Logitechs mouse-pryl
* HP Deskjet 3600 series (styr min HP deskjet 3500)
Jag tycker illa om att ha en massa ikoner jag egentligen känner att jag inte behöver därnere i högra hörnet. Och att "dölja" dem på M$-vis duger inte, jag VET ju att de finns där. Urscha.