Rickard
Urverk speldesign
Nu menar jag inte skådisar som är dåliga skådegestaltare, utan skådisar som genom sin uppenbarelse helt förstör filmer för er. Jag har tre personer.
× Denzel Washington
× Michael Caine
× Ernst-Hugo Järegård
För Ernst-Hugo härstammar det nog från från jag var 3-4 och hörde honom i den tecknade Kalle och chokladfabriken. Jag sade "Usch", gick fram till TV:n, stängde av den och sade "Usch!" igen. Jag tål inte den mannens röst än idag. Den är hemsk.
Denzel har inte varit med i en enda (för mig) bra film och Caine sänker filmupplevelsen för mig helt. Enda undantaget för den sistnämnda är Batman-filmerna, men där är han någorlunda nedtonad.
/Han som gillar många Christopher Lambert-filmer, men mest för deras koncept
× Denzel Washington
× Michael Caine
× Ernst-Hugo Järegård
För Ernst-Hugo härstammar det nog från från jag var 3-4 och hörde honom i den tecknade Kalle och chokladfabriken. Jag sade "Usch", gick fram till TV:n, stängde av den och sade "Usch!" igen. Jag tål inte den mannens röst än idag. Den är hemsk.
Denzel har inte varit med i en enda (för mig) bra film och Caine sänker filmupplevelsen för mig helt. Enda undantaget för den sistnämnda är Batman-filmerna, men där är han någorlunda nedtonad.
/Han som gillar många Christopher Lambert-filmer, men mest för deras koncept