Nekromanti Sköldjarlens Befallning - Ute nu!!!

Klaatu

Swordsman
"Livet i Ejland är inte lätt. Sköldjarlarnas maktkamp pågår ständigt och ingen lämnas oberörd av deras handlingar. Ryktet har spridit sig i hela Ejland att sköldjarlen Vulfgart Skjodrot håller på att bygga upp en mäktig flotta och de andra sköldjarlarna rustar för krig. Mitt i denna kritiska stund kommer Sköldjarlens Befallning. "

Ta mig till Medusa Games

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ni är fantastiska!

Återigen ett äventyr som kan fungera som skolexempel på hur det skall göras. Det ser underbart ut vid en första anblick, nu återstår bara att läsa igenom det hela.

Tack för att ni gör ett sådan suverän insats för hobbyn!

/Vulf

Johan K

Gammal & dryg
Woohooo !
Det här äventyret kom ju som ett brev på posten ju. Skata & speal det innan det är dax för Vildhjarta !

Klaatu

Swordsman
Mitt förslag är att du spelar det efter Vildhjarta eftersom det är lite av en uppföljare till det äventyret. :gremsmile:

nim

Veteran
Bra jobbat!

Måste bara berömma er och tacka er för att ni tar er tid att skapa alla dessa äventyr.... Har inte hunnit läsa igenom hela Sköldjarlens befallning men vid första anblicken verkar det vara mycket bra gjort!

- Nim

kalcidis

Hero
buckshot inna di air, love an' guidance

Helt fantastiskt grymt mycket arbete ni lägger ner på detta och det är verkligen uppskattat. Varför inte ta och trycka samtliga äventyr och andra moduler till en bok för försäljning?

Klaatu

Swordsman
Riotminds skulle inte bli glada

Jag tror inte att Riotminds skulle bli så glada om vi skulle sälja äventyr till Drakar och Demoner.

Vitulv

Tror och tror... [ANT]

...varför inte ta och fråga? Man får ju t.ex. sälja äventyr till D20. Vem vet, Riot kanske inser att det är bra publicitet.

/Vulf

Johan K

Gammal & dryg
Aha !

Ok, där ser man... Har bara skummat lite litt i det... Är det lite uppvärming inför Snösaga åxå eller ??
& ni som spelat det, vad tycker ni om det ?? Alltid lika skoj att höra andras kommentarer om det.

Eksem

Champion
Men vilken är Medusas bästa?

Jag tänkte spela DoD6 rakt av nån kväll eller två, och behöver ett lämpligt äventyr som inte är Vinterskogens Hemlighet, Vildhjarta eller Snösaga. Så tanken slog mig, det är ju förstås hos Medusa jag skall leta! Jupp, det finns ju massvis med grejjer på sidan, och vid en första anblick ser det fett ut alltihop, men jag är lat och så vidare, så vad är krämen av krämen? Vad är det finaste de producerat? Vad står ut som pattar på tjejer med tajta tröjor? Ja, ni fattar.

Vitulv

Eremitens hemlighet [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Arntsen

Warrior
Kanske inte, men..

Ni borde kunna göra någon form av deal, som t.ex att ni får royaltys på det som säljes eller så, även om det kanske inte är några stålars att tala om så måste det nog vara en rätt häftig upplevelse att få sitt (ert) material i tryck. Dessutom tror jag att många, däribland jag saknar de tryckta äventyren, visst de finns men jag vill ha fler! (Nostalgiryck)