Nekromanti Skadetabeller..

(vulg)

Veteran
Re: Ung utan pung

Såg ni det programmet om U.u.p i sydafrika, det var en svart kille med blåa ögon! Asphett!!

I don't have to sell my soul
he's allready in mee...

Radin

Veteran
Vintergatan - Tellus - Sverige - Skåne - Näsum.
Håller med...

...att det är dödligare med ett slag mot huvet än på pungen men från mitt håll så har denna diskussion bara handlat om smärtan, inget annat. Det är just här jag ställer mig enormt frågande till tabellens korrekthet.

Jag vet att "om du inte gillar nå't så ändra det" men jag vill fråga/gnälla ändå.

Radin

Rosen

Myrmidon

<I>Vad har det med att det gör skitont att få ett knä i pungen?</I>

En spekulation om <I>hur</I> han fick blå ögon? (-:
Eller med tanke på brevet det var ett svar på, kanske det var ett exempel på "konstiga monster"..?

--
Åke

hatten

Swashbuckler

Det finns ett svart folk där rött hår är vanligt såg en dokumentär de lever i stilla havs området såg hel mysko ut en kille svart som kol med hår mörkrött nästan samma färg som mitt. ( fast hans var krulligt )

Livet är en gåta utan enkla svar.

Carolus

Veteran
Har du fått en rejäl spark på genitialerna? Jag har och det gör oerhört mycket mer ont än att få en spark i huvudet. Sedan att sparken i huvudet kan skaka om hjärnan så att man svimmar är en annan historia.

Melius frangi quam flecti

Big Marco

Läskig
Re: Def av Smärta

Grejen är den att Smärta inte bara är hur ont man har, utan även omtäckning, funktionsnedsättning osv. Du är omtöcknad betydligt längre av ett slag mot huvudet än mot könet.

-Marco Behrmann