Nekromanti [Skamlös reklam] Novum Solari på facebook

kwarnberg

Swordsman
Hej gott folk!
Jag tänkte slänga in lite skamlös reklam för att det numera finns en facebooksida för mitt scifi-rollspel Novum Solari. Där kommer det dyka upp både nyheter om spelet, förfrågningar om intresse för speltest, diskussioner om värld och andra aspekter av spelet, jag kommer dela artiklar som är intressanta ur perspektivet scifi, och mycket mer. Om ni är det minsta intresserade av utvecklingen av mitt lilla projekt skulle det glädja mig oerhört om ni gick in och gillade sidan. Ni hittar den på https://www.facebook.com/NovumSolari/

kwarnberg

Swordsman
Hm insåg att denna tråd hamnade i fel forumskategori, och att rubriken är fel för det rätta forumet. Ber om ursäkt för detta. Ser dock inte någon funktion för att själv rätta till felet.

Krille

Super Moderator
Moon beam thread moving power!

Funktionen kallas "anmäl". Där kan du säga att du vill flytta tråden någonstans, och sen tar det ett tag innan en moderator flyttar tråden (om det är bra att den flyttas, vill säga).

kwarnberg

Swordsman
Tack så mycket Krille, för både dina superkrafter att ställa saker till rätta här i universum och din information.