Ja, att skapa musik är något jag försökt göra ett antal gånger de senaste åren. Problemet är att jag aldrig kommer någonstans, och att det inte känns som något jag gör blir bra/intressant. En del av problemet tror jag är att de program jag kört varit för tungrodda. Att göra saker tar helt enkelt för lång tid.
Lösningen är att hitta något lättare, men jag har typ ingen koll överhuvudtaget när det kommer till att skapa (elektronisk) musik. När det är så så är det svårt att jämföra mellan alternativ och välja det bästa.
Så hur gör ni när ni skapar er musik? Har ni några tips på bra program? Vet ni möjligen till och med var man kan hitta info så man kan få koll? Och framför allt, hur gör ni när ni skapar er musik?
Och vill ni skryta med era egna alster får ni givetvis gärna göra det.
Übereil
Lösningen är att hitta något lättare, men jag har typ ingen koll överhuvudtaget när det kommer till att skapa (elektronisk) musik. När det är så så är det svårt att jämföra mellan alternativ och välja det bästa.
Så hur gör ni när ni skapar er musik? Har ni några tips på bra program? Vet ni möjligen till och med var man kan hitta info så man kan få koll? Och framför allt, hur gör ni när ni skapar er musik?
Och vill ni skryta med era egna alster får ni givetvis gärna göra det.
Übereil