Nekromanti Skapande av vandöda?

Kenzui

Warrior
jag gjorde en gång en gubbe som bara gjorde massa mysko "grejor", typ vad händer om man tar ett lik och lägger på lite mystiska gegor mad typ gift och en massa trauma spells o grejor vad händer då blir det typ ingenting eller blir det värsta poison mördaren? HA DET BRA!!!

Sankt Creigh

Warrior
Ärligt talat, vad snackar du om? :gremconfused:
Jag tror att det blir ett nedsmetat lik med en liten dos spells på som har funderat på att utbilda sig till "värsta poison mördaren" men tills dess att hans utbildning är avslutad på Kungliga Tekniska Mördarskolan så ska han sysselsätta sig som bard för att få ihop lite extra pengar, så att han och hans polare som gör en massa mysko "grejor" kan gå ut och dricka ett glas trots att de är studenter...

Det är vad jag tror...

" HA DET BRA!!! "
// Creigh

MovinGalt

Warrior
Håller med Creigh, det blir nog ungefär som om du skule ta en bil och smeta in med lera, sen banka lite på motorhuven med en slägga. Inte blir det en fräsig monstertruck av det...

/MovinGalt - organisation!

MovinGalt

Warrior
Det var i början av april...

I det ypperliga spelet Red Alert 2 säger ryssarnas conscripts "Moving Out" när man befaller dem att röra på sig. Men eftersom alla inte gått på Harvard skulle man kunna urskilja det som "Moving Galt"...Men, hur coolt är det på en skala. Så man drar ihop det till "MovinGalt".
Varför heta det då, skulle man kunna fråga sig. Jo, det är klart att de små conscripts skriker namnet på sin ledare när de går in strid. Och eftersom ryssarna är det absolut ballaste laget, vill man vara ledare över det, och så blev det. (Sen är vildsvin - galt, väldigt 'tuffa' djur också :gremwink:

Angående om du känner igen det, skrev jag månadens brev till Pcgamer December -02, så du inte tror att jag har snott det därifrån. :gremgrin:

/MovinGalt

Sankt Creigh

Warrior
Re: MovinGalt, var fick du ditt namn ifrån? [OT]

Det var precis det jag tänkte på. ( [color:\\"red\\"] Ryssarna på [/color] ). :gremlaugh:

// Creighan

Kenzui

Warrior
haha men han driker ju inte han är vandöd så han slåss väll typ. jag menar typ att man kunde göra jätte mäktiga vandöda typ en eldgast som man propar i en massa besvärjelser och andra saker. hur gjorde typ han sina Talos, och alla andra typ mantikoror och sånt. jag ska nog göra en mantikora gifts Undin =). näe men typ så tänkte jag! HA DET BRA!!!

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Skippa OT:endat tack.

Sånt här kan ni prata om genom privata meddelanden eller på forum-forumet.

/Naug, modererar

HerrBjörn

Warrior
Läs i Vandöda & nekromanti så får du veta närmare men
du måste Reanimera och hålla på med alkemi och
anatomi & grejjer..
Inte allt för krångligt bara svårt för >Rp:n..
Annars blir det nog bara som Creigh sa..

HerrBjörn

Warrior
Kungliga Tekniska Mördarskolan så ska han sysselsätta sig som bard för att få ihop lite extra pengar,
Hehehe... :gremlaugh:
ärligt..
Kenzui.. ska du hålla på med vandöda får du läsa på lite..
Det blir påtok för oseriöst annars..
Det är vad böckerna är till för du vet/Ha det