Nekromanti Skaru ha dig en snus?

Vimes

Sillkung
Även om jag föredrar General så: Javisst. Per post eller?

Foggmock

Myrmidon
Euh.

Näfan, ska jag konsumera nikotin får det helst ske via en cigarr eller kanske, kanske Prince Röd. Sist jag rökte var när min hemresa från lumpen kukade ur, och det är bra att veta att man kan aktivera alla gamla nikotin-receptorer från när man var ung och tuff och rökte - det funkade faktiskt och jag blev mycket lugn och mindre benägen att gå medeltid på allas arslen.

Lorindor

Veteran
Usch! Nej tack!

Känner du inte till alla risker med att snusa? Man kan ju få läppcancer, magcancer och en mängd andra cancerformer! Dessutom får man dålig andedräkt...

Nä, ta dig i kragen och försök ta dig ur nikotinträsket istället. Och försök för bövelen inte locka in andra i det!

- Lorindor

Johan K

Gammal & dryg
Tack, men neh tack.. =/

Har, som sagt, testat det däör med snus..
& svaret är fortfarande detsamma.. har ingen lust att ligga platt ner på golvet & försöka hålla i mig.. :gremgrin:

/ Johan K, som är tröttare & mer förvirrad än vanligt..

Rising

Vila i frid
Snus är en soft drog, fast jag köper det aldrig. Bara snyltar när det är fest. Jag är en snylsare, alltså. En snultare. Snysi-snult. Snuls! Snuys. Hmm... Det heter nog någonting i den stilen. Nu ska jag gå och snyta mig. Snuta mig. Snysa mig.

/Rising
suger på att morfa uttryck

solvebring

Superhero
Ingen idé till debatt, smaken är som baken!

Möjligt.Själv tycker jag det är gott, speciellt till kaffet.
Men dess portionssnus är rena döden dock, snusar bara baksnus. Ettan var storfavoriten förr och smakar egentligen bäst - minst tillsatser etc. Men vad tusan, man blir trött på samma snussort efter ett tag och blir tvungen att friska upp läppen med en ny.

Göteborgs Rapé är mitt nya val, det har jag snusat i perioder förr, så att byta till det att " hel-tida' " med var ganska självklart. :gremgrin:

Fast om jag skall vara ärlig snusar jag alla sorter om det skall vara så, vissa smakar mer eller mindre bra bara. Fast detta gäller baksnus, då det kommer till portion har jag lärt mig att bara snusa en sort, den enda som inte smakar *kräk!* - det är Tre Ankare.

Favoriterna blir dock i topp 3:
1. Ljunglöfs Ettan!
2. Göteborgs Rapé!
3. Grov... Eller General...! (en humörsfråga)

hraufnir

Swordsman
Nejförfan Uggla... inte nog med att du lemlästar lämlar... du erbjuder unga icke bättre vetande* rollspelare droger och nikotin. Fy skäms på sig! *slår på fingrarna*

*Alla vet ju att rollspelare är lättpåverkade och sinnessvaga kreatur. För övrigt håller jag med om Risings underskrift!

G

Guest

Guest
Nope, är bara passivt nikotinberoende, och feströkare förståss, jag är nog den enda personen i sverige som ogillar rökförbudet på krogar, nu måste man ju tigga en vidrig cigarett för att få i sig nikotin (snus är gott men man blir som JohanK vid intagande).