Antalet rollspelande skejtare är antagligen större än antalet rollspelande hemliga agenter, zonfarare, maffiamedlemmar och halvalver -- tillsammans!Varför inte, det kan besvaras enkelt, det är inte så många skatare som rollspelar, inte stor målgrupp och framför allt inte skapar grupp.
va!? var? berätta berätta berätta!...piratrollspel...
Du är intresserad av Piratrollspel - jag håller med om att det är en mycket rolig genre, är kul att spela också. Synd att jag inte har kvar mitt gamla rollspel "Skepp & Hoj" som jag gjorde för 2-3 år sedan - det var ett karribieninsprerat rollspel om/med pirater. Jag blir nästan ledsen på ögot, saknar det lite... Så jag säger likadant, finns det något kul - helst gratis piratrollspel?...piratrollspel...
va!? var? berätta berätta berätta!
Seriöst, jag har letat (lite och ganska ineffektivt), så om du vet nått så säg vad det heter, vart man får tag i det och på lite mer inofficiella sätt hur man får det gratis.. tack
Blöööhh för ett sådant inlägg. Något som jag avskyr är när man ställt en fråga som "varför?" och får då som gensvar -"varför inte eller därför."Det finns ju riddarrollspel, agentrollspel, piratrollspel och gangsterrollspel, så varför inte ett skaterollspel?
SenSant men jag menade inte så mycket trik egentligen utan att man är en ungdom som tycker skolan e pest, lyssnar på skate punk klottrar i tunnelbanan, tjuv röker, snor sprit från föreldrarna drar runt med polarna och gör allmäna upptåg. Det bör tillägas att det mesta inte görs av vanliga skatare men en del fungerar så i alla fall.
Är inte det motsatser till varandra typ?Visst skulle man kunna göra så, men jag vill gärna ha vad för svårighet är det på en 5ms bombdrop i DC rampen? jag menar visst kan man göra skate av ett annat rollspel, men finns det med värdena på vad för olika brädor gör och miljöerna är det rätt? Jag vill helt enkelt ha ett regel system för Skate