Nekromanti Sko-enkät.

Coffe_Kanon

Swordsman
Färdigsvarat. Jag var helt ärlig i mina svar. Det är jag som är "käng-gurun" (syns bland svaren) :gremgrin:

Fast det är lite knepigt med engelska, "boots" kan ju betyda både "stövlar" eller "kängor". I mitt fall är det den senare. Vad för bruksvara jag än köper så letar jag alltid efter kalasjnikov-modellen (dvs. den som håller i alla väder och siutationer, och kan laddas med grus och den skjuter ändå)...

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Det är därför vi gjorde två olika, så att vi kan jämföra generella damer mot generella herrar, och det värsta är att den här uppgiften inte är betygsgrundande. jag går IB, serru, och allt betygsgrundande där är inlämningsuppgifter (experimentrapport) och sedan prov, i alla fall på psykologidelen. Det här är bara vår lärare som vill ge oss ågot att göra på lektionerna.

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Nej nej. Varför skulle jag det? De har ju ändå ingen -praktisk- nytta av mina svar, vad jag än svarar, så då är det roligare att göra dem lite perplexa.

Jag tror i grund och botten inte alls på att enkätundersökningar ger någonting, men det är inte en diskussion för den här tråden egentligen, utan den kan vi ta någon annanstans om det blir aktuellt.

Big Marco

Läskig
Enkäter suger egentligen

Enkäter gjorda av folk som inte vet hur enkäter skall göras suger. Tyvärr känns det som om 90% av alla enkätskapare inte vet. Själv har jag begränsat insikt, men den infon jag tillgodogjorde mig under mina 3p Enkäter var enorm och komplex. Och tyvärr har jag glömt massor.

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Tack så mycket!

Tack för alla svar, vi har fått så många att herrarnas svar inte längre kan visas om vi inte skaffar oss ett premium account på survey-sidan :gremsmirk: