Nekromanti Skriv ett Westernäventyr och vinn en laserskrivare

Snerrick

Veteran
Författa en westernäventyr på temat "Lögnen" och skicka in det till oss på Stank, för i sommar ska den Stora Scenariotävlingen avgöras. Finfina priser utlovas, varav förstapriset är värt ca 2000 spänn!! De fem första pristagarna delar på en stor kompott av rollspelsrelaterade priser som garanterat kommer att upskattas.

Surfa in på www.stank.nu och ladda hem tävlingsreglerna

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Skriv ett Westernäventyr och vinn en laserskri

En laserskrivare känns som ett märkligt förstapris i en rollspelstävling. :gremsmile:

Rosen

Myrmidon

En laserskrivare känns som ett märkligt förstapris i en rollspelstävling.

Njaä, man skriver saker, man skriver ut saker... Fast som pris i en Westerntävling kan det ju vara lite udda.
Å andra sidan vore en tidstypisk tryckpress rätt otymplig att ha i lägenheten. (-:

--
Åke

Snerrick

Veteran

En laserskrivare känns som ett märkligt förstapris i en rollspelstävling.
Tjaa, det kan jag väl till viss del hålla med om. Tanken är att det ska vara något som alla har nytta av och jag tror i a f att jag talar för alla SL när jag säger att skrivare behövs. Man skriver ju alltid ut bilder och texter känns det som. Dessutom så har ju skrivaren oxå ett andrahandsvärde om man vill sälja den. Vilket torde inbringa ett ganska fint belopp att köpa vad man vill för :gremsmirk: Det är väl motiveringen bakom valet av förstapris.

Förra årets tävling var en tecknartävling där första priset var en skanner, så man kan nog säga att vi är rätt konsekventa i vår "märklighet" :gremwink:

Nu tillkommer det förstås en fenix-prenumeration till förstapriset och 2-5an vinner stora potter med rollspel oxå, så jag ser helt klart en rollspels-koppling. :gremlaugh: