Björn den gode
Swashbuckler
Jag spelar just nu mest dirty hippie games, och min rollspelssamling av sådana består av ganska taffliga utskrifter i svart-vitt. Inför min flytt så tänkte jag att jag kanske skulle försöka snygga upp den samlingen, köpa någon slags generiska omslag och framförallt skriva ut på nytt och gärna i färg.
Då är frågan hur gör jag detta smidigast, är ställen som tryckakuten bra? Borde jag bara försöka hitta någon vän med en färgskrivare att ge lite pengar? (har jag någon sån i göteborg?). Egentligen hade det väl varit smidigast att köpa från lulu eller liknande men alla finns inte på sådana ställen och dessutom så behöver jag ha dom senast om en vecka, och det känns som att frakten tar för lång tid.
Det rör sig om 7-8 spel på drygt 200 sidor totalt.
Då är frågan hur gör jag detta smidigast, är ställen som tryckakuten bra? Borde jag bara försöka hitta någon vän med en färgskrivare att ge lite pengar? (har jag någon sån i göteborg?). Egentligen hade det väl varit smidigast att köpa från lulu eller liknande men alla finns inte på sådana ställen och dessutom så behöver jag ha dom senast om en vecka, och det känns som att frakten tar för lång tid.
Det rör sig om 7-8 spel på drygt 200 sidor totalt.