Nekromanti Skrivarcirkel på Rollspel.nu?

solvebring

Superhero
Robert Jonsson said:
Blir det få är det som sagt var inget problem, annars kan man använda modellen "A kommenterar B som kommenterar C som kommenterar A". Alltså, en cirkel. Sen turar man om så att alla får kommentera varandras och inte en och samma person hela tiden.
Jättebra förslag. Det får vi skapa ett seriöst system av om deltagarantalet växer. :gremsmile:

solvebring

Superhero
Beroende på om vi får fnurr i maskin och det hänger i så är det bara att hoppa på närhelst man vill, genom att anmäla sig, är det tänkt. Dessutom kan man alltid passa med egna bidrag som förslaget på upplägg ser ut nu - då kan man ju delta just den månaden då planeringen känns rätt.

Ulfgeir

Swashbuckler
Jag är fortfarande intresserad. Mest en fråga om att sparka igång kreativiteten igen...

Hur har du tänkt att det skall lösas vilket som är skrivperiodens aktuella tema? Skall vi ha en moderator som pytsar utt ett tema i taget, eller en omröstning, eller en lista där man börjar uppifrån ner och betar av dem allt eftersom?

/Ulfgeir

solvebring

Superhero
Ulfgeir said:
Jag är fortfarande intresserad. Mest en fråga om att sparka igång kreativiteten igen...

Hur har du tänkt att det skall lösas vilket som är skrivperiodens aktuella tema? Skall vi ha en moderator som pytsar utt ett tema i taget, eller en omröstning, eller en lista där man börjar uppifrån ner och betar av dem allt eftersom?

/Ulfgeir
I förslaget på struktur ovan tänkte jag att vi gör en lista med alla deltagarna i alfabetisk ordning, utifrån vilken vi turas om att sätta tema.

Fast det går ju att lösa på andra sätt, helt klart. Öppen för förslag och åsikter. =)